Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO der virker!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-nørder, en væsentlig del af mit daglige arbejde er relateret til SEO. Jeg er pt. ved at afprøve flere forskellige teknikker, specielt ift. den eksterne linkbuilding. Vil gerne høre jer, hvad I mener virkelig virker (ift. at forbedre rankings)? Det er efterhånden længe siden, at Google påstod at linkkataloger og andet "old school" linkbuilding ikke har effekt, i hvert fald ikke positiv effekt - er dette også jeres erfaring? Jeg benytter mig ikke selv af denne metode. Pt. gør jeg mig mere i en form for linkbuilding, som indebærer en masse integration af de sociale platforme (i et forsøg på at tage højde for algoritme-opdateringerne). Det kan fx. være ved at lave en youtube-video, som er søgeordsoptimeret og linket til sitet jeg vil have til at ranke bedre. Dertil kommer en omtale/deling af dette lille stykke content via twitter, google+, reddit, tumblr osv., for at skabe en højere autoritet og spredelse af youtube-videoen. Et andet eksempel kunne være en kreation af en et Pinterest-board, hvor beskrivelsen af denne ligeledes er søgeoptimeret og linket til det site jeg vil forbedre. Igen er produceren den samme: spredning og omtale at dette lille stykke content på de sociale platforme. Er der andre, som benytter sig af denne metode, hvis ja, virker det i jeres optik? Hvis nej, hvad gør I ellers ift. ekstern linkbuilding? Jeg ved godt, at man optimalt set bør skabe "awesome" content, som er så fedt at det går viralt, bliver delt og omtalt af tusindevis. Det er bare ikke nemt for "Average Joe"-virksomheden, hverken at finansiere dette ved at outsource eller skabe denne type content selv. Jeg er på jagt efter en form for mellemvej, hvis den findes?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordenlig seo er ikke bar er kun at fokusere på sociale medier, men at dele det ud på mange ting. Mener at have læst, at google har flere hundrede parameter der vurdere hvordan du skal ligge i google søgemaskine. Desuden tager det tid at lære, men når det gælder linkbuilding, vil jeg anbefale dig, at købe bogen der hedder linkbuilding bogen. Her får du svar på det hele.

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, der er mange parametre, som spiller en. Nu taler jeg specifikt om den ekstern linkbuilding og beskriver en metode, som har givet rigtig gode resultater. Hvad er din tilgang?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at brede det ud, så jeg bruger lidt af det hele. Desuden har jeg erfaring med, at ekstra besøgende også giver bedre seo ranking. Når jeg har 25 unikke besøgende om dagen som minimum, i en periode, oplever jeg bedre ranking pga de flere besøgende.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej OBD

SEO og at forbedre ranking, er bestemt og med garanti 1 ting der virker. Relevante links og linkbacks :) Du får ikke bedre ranking kvalitet.

Derudover kommer der så offentlige anbefalinger med links fra gerne relevante foras, direkte med dofollow links til sitet (virker superb).

Ja det var lige 2 hurtige råd om SEO ud af mange som bestemt vil øge rank hvis det udføres korrekt og hvis man har nogle til at anbefale en videre.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Når jeg har 25 unikke besøgende om dagen som minimum, i en periode, oplever jeg bedre ranking pga de flere besøgende.

Det er korrekt at unik trafik øger rankings, dog er relevant unik trafik at foretrække (Adwords er en god hjælper her) :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger skal du prøve at brede dine links ud. Lav en linkanalyse fra en af dine konkurrenter som ranker godt, og prøv at brede jeres links ud på samme måde. Det holder jo ikke at have alle sine links fra enten blogs, sociale medier eller fora. Derudover tager det tid at sætte sig ind i, så få læst en masse om det - og giv dig tid til det ;-)

God vind med det.

Dbh,
/Jakob 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)