Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Tager max 2 minutter af din tid - fritlægning af billeder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er igang med at lave en service som automatisk fritlægger billeder på under 1 time og i bedste kvalitet og til dette har jeg brug for din hjælp.

Hvis du eller en du kender enten selv sidder og fritlægger billeder eller får andre til det, vil jeg meget gerne bede om hjælp til at udfylde dette ultra korte 2 minutters spørgeskema, det vil hjælpe mig utroligt meget, og jeg kvittere gerne med en måneds gratis brug af servicen når vi lancerer til sommer.

Jeg takker mange gange for hjælpen på forhånd og håber jeg kan leverer en fantastisk service som både er hurtig, simpel og nem at benytte i fremtiden.

Spørgeskema: https://docs.google.com/forms/d/1A7-sl1E3XHUwKuszwhlHD2iXWdLR8y540qZzJkv8tU8/viewform

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg mon den eneste, der ikke ved, hvad det betyder, at fritlægge et billede? :) ...en kort forklaring ville være nyttig.

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

i dit gratis tilbud ber du om email adresse så det her lugter lidt af forsøg på at kapre kunder det skal du være plus medlem for at gøre på amino

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror jeg sidder over, men er da spændt på din service. For med det du beskriver, så kan du noget som hverken Adobe eller ligende ikke kan :)

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Indie Living ApS Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frtitlægning på under en time. Lyder spændende...

Så får i en del kunder meget hurtigt må man gå ud fra. Vi følger med...

Møbler i Trendy Designs. Flotte og lækre stuemøbler, tv borde , m.m.

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback indtil videre, jeg sætter virkelig stor pris på det! 
@Lars Seo Andersen, jeg skriver at jeg som tak for hjælpen vil give 30 dages prøveperiode på servicen når vi lancerer, det er derfor jeg beder om mail adressen, det er ikke et forsøg på at kapre kunder, men mere ment som et tak for at folk tager sig tid i deres ellers travle hverdag til at besvare mit spørgeskema.

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)