Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøg men intet salg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 53
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude

Jeg er iværksætter, og fremstiller unika strik på maskine, min website trækker mange besøg, men jeg sælger intet, lige pt er det en 123website jeg bruger, men er i gang med at få lavet en proff.

Jeg ved godt der skal laves bedre billeder, men er det, det der gør hele udslaget, eller er mine modeller dårlige.

Vi i være søde at se på min hjemmeside, og give jeres mening?

www.sailorknit.dk

Facebook: sailorknit

Mvh

Jytte

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jytte, 

Jeg tror det bliver bedre med en ny hjemmeside med et mere professionelt indtryk!

Og jeg vil også sige, at produktfotos er alfa omega. På nogle af dine billeder er lyset f.eks. ikke super godt, og på andre kan man ikke se hele modellen (billedet er måske skåret inden blusen faktisk slutter, så man fornemmer ikke hvor lang den egentlig er).

Blot et par inputs - held og lykke med det :) 

Mvh Søs 

www.shop2give.dk 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Fra  RO edition Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jytte

Det er nogle rigtig fine produkter du har, men websitet er ikke professionelt og indbydende.

Det er godt at høre, at du er i gang med at få lavet et nyt site og får taget nogle professionelle fotos. Husk, at få fotografen til at tage flere fotos af samme produkt, så dine besøgende både kan se sweateren forfra, bagfra og tæt på med detaljer af knapper, kraver, etc.

Et andet tip, er at du får skrevet nogle nye produktbeskrivelser. De nuværende er meget korte og fyldt med stavefejl. Der er også en graverende stavefejl i dit logo (kvalitetsbevist skal staves med d -> kvalitetsbevidst).

Mvh

Sidsel 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jytte, 

Hvis du stadig gerne vil have feedback på din hjemmeside, har jeg et par punkter her:

Jeg synes, dine garnnøgle-ikoner og dit farvevalg er rigtig fint. Der er også en del god info på hjemmesiden.

Hvis du gerne vil sælge mere af dit strik, vil mit forslag være, at du retter din hjemmeside ind efter det. Dine produkter bliver ikke fremhævet på forsiden.

Det første man ser, er et nærbillede af en strikkemaskine. Det er meget rettet mod nogen, der selv strikker professionelt. Men det er heller ikke klart at du faktisk sælger strikkemaskiner.

Indenfor digital markedsføring arbejder man med to begreber: "call to action" og "above the fold". Det første betyder, at men skal bede de besøgende om at udføre en handling f.eks."køb nu", "se shop" eller "klik her".
Det næste henviser til det, der vises på din hjemmeside inden de besøgende scroller ned af siden. Rigtig tit smutter de besøgende hurtigt, uden at klikke videre, hvis der ikke er et call to action above the fold på en hjemmeside.

Jeg hjælper til dagligt små tøjfirmaer med udfordringerne i forretningsstrategi og i sær at digitalisere sig. Hvis du har brug for mere hjælp, må du endelig sige til. 

Kh Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej jeg skræve en kommentar her men nu er den vække ???

M.V.H
LULU

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)