Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi f.... igång :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hejsa

Undskyld, men er på en måde mega stolt i dag :-)

D. 1 novemver sidste år, var jeg ude og fejre J-Dag som så mange andre danskere. Jeg stødte helt tilfældigt ind i min fætter, vi havde nok begge fået en del at drikke. Men kom til at snakke om at vi sgu da skulle starte et firma sammen hvor vi lavede tryk på beklædning, det kunne vi sagtens lave ved siden af vores fuldtidsarbejde. Snakken var nok mest lidt ment i sjov, men her for 2-3 måneder begyndte vi at snakke om det igen og så tog tingene fart.

I april fik vi oprettet et IVS. Fik købt varmepresser, har fået lavet en super fed aftale med en leverandør af tøj og mange andre sjove ting.

For små 2 uger siden begyndte vi at tage imod bestillinger og har fået lavet en masse tilbud, til kunder som selv har kontaktet os. Vi har endnu ikke lavet noget markedsføring. I dag har vi stået og trykt det første spillersæt, som skulle bruges her i weekenden. Vi har sendt de første 4 fakturaer ud på ca. 20.000 kr samlet. Det lyder måske ikke af så meget, men vi er sgu lidt stolte :-)

I næste uge skal vi bl.a. levere 600 kasketter til en SFO :-)

/Mads

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået :)
Fortsæt jeres udvikling, så skal i nok nå langt!

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan! Fed følelse :)

God vind!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku godt gået! 

I har helt sikkert også ret til at være stolte, og jeres tal er da også helt fine.

Med tanken på i ikke har udført nogle former for markedsføring eller lignende, så er der mange andre som slet intet har at rykke i fra starten. 

600 kasketter må da også give nogle timers arbejde ville jeg gætte på :b

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 18
Fra  e-world.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt, og tillykke med det! Jeg er da overbevist om jeg ikke er alene om at få lidt motivation fra din historie. :-)

Mvh 

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

super tlk må man spørger om hvor i har købt jeres maskiner og hvilken? 

og hvilken leverandør bruger i? og hvad er jeres priser.

men rigtig flot

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi har købt en brugt HIX HT400. Købt igennem NS System.

Vi udregner tilbud ud fra hver enkelt ordre, alt efter hvad vores kunder har af ønsker og krav til deres tryk/beklædning. Så jeg kan ikke oplyse en fast pris :-)

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg "vækker" lige tråden lidt igen, håber det er ok.

3 måneder er gået og vi er nået længere end forventet... Vi har rundet de første 50 kg i omsætning (igen der er måske ikke meget, men for os er det et kæmpe mål at nå derop). Vi har tjent nok penge til at kunne købe vores egen "plottermaskine". Så vi nu både kan plotte egne logoer og trykke det. Hvilket giver en hurtigere leveringstid til vores kunder.

Vi har ikke, som sådan, haft udgifter på markedsføring. Vi har en bunke med vores eget logo vi trykker på tøj hvorimod kunden får en god pris samt en facebook side hvor vi får lagt billeder op af vores leveringen. Men ikke noget vi bruger penge på. Vores kunder kommer primært ved mund-til-mund metoden og igennem vores netværk i lokalområdet.

Vi har bla. leveret tryk og tøj til følgende: professionelt sejlerteam fra København, diverse små håndværkere i lokalområdet samt et par små fodboldhold med tilknytning til gymnasier og firmaidræt. Vi har lukket aftaler om levering af ALT tøj/spillerdragter osv. til 2 lokale håndbold/fodbold foreninger for den næste sæson, dette skal trykkes/leveres i sep/okt. Vi har fået lukket aftale med lokale skoler/efterskoler/SFO'er om levering/trykning af tøj til elever og personale for det næste skoleår. Og i denne uge trykker vi tøj som en lokal skytte skal have på til VM i skydning.

Alt i alt syntes vi faktisk det går ret godt og klapper os selv på skulderen over det vi har nået på den korte tid :-) og det giver helt sikkert noget ekstra energi når vi ser vores lille "barn" vokse lige så stille og roligt.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare en lækker fornemmelse :) 

Rigtig godt gået. Og som en anden har skrevet er der nogen der slet slet ikke når 50k på et år eller mere. Så jeg syntes det er rigtig sejt. 

Det er ikke umuligt at leve af det, jeg ved da at i har (eller har haft) en konkurrent i Ørbæk, ved ikke om han stadig eksisterer. 

Et rigtig godt sted at få nogle ordrer i hus er hos vagtfirmaer, helst de små. De går MEGET op i det med tøj, og det fedeste af det hele (for jer) er at det er lovpligtigt at have VAGT trykt på tøjet :) Ved det har selv haft vagtfirma og har i min tid nok købt de første 400 sweaters og omkring 200 polo´er samt omkring 250 skjorter alle med tryk. Og det var på bare 2 år. 

God vind fremover :)

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Lonudbetaling.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op hvor godt klaret. Glæder mig til, at følge mere med fra sidelinen. Det skal nok blive stort:)  

Tjek næste lønudbetaling, SU udbetaling og mere på www.lonudbetaling.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)