Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille hjemmeside sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PLUS'ere

Jeg sælger hjemmesiden okore.dk, så skriv gerne en privatbesked med et bud, hvis det har din interesse? :-)


OM SIDEN:

Der er intet linkbuilding lavet (er dog tilføjet på den danske og engelske Wikipedia) og der er derfor meget få besøgende.

Der er ingen indtjening tilknyttet hjemmesiden.

Der følger en tilknyttet Facebookside med i købet.


POTENTIALE:

Hjemmesiden dækker over et relativt snævert emne, men jeg vil stadig mene at der er et fint potentiale. Det bliver aldrig en "stor" side, men det kan blive en fin lille ressourceside, som dækker den besøgendes behov. Hvis der laves lidt linkbuilding, så vil der relativt nemt kunne opnås topplaceringer på nøgle keywords'ene.

Ellers er det værd at nævne, at jeg personligt selv synes, at de eksisterende tekster er af ganske fin kvalitet og dem kan du muligvis udnytte positivt. Måske du eksempelvis har nogle andre sider, som du kan lave noget linkbuilding til.

Omkring Jores Okore selv, så har han været meget skadet i den seneste sæson. Der er dog gode indikationer på, at han vil få en god mulighed for at slå ordentlig igennem i Premier League i næste sæson (og derfor blive en langt mere kendt person). Ligeledes er han stadig en meget ung spiller med fremtiden foran sig og vi skal nok komme til at høre meget mere til ham - også på det danske landshold.

Alt dette er med til at der er et vist potentiale i forhold til at opnå langt flere besøgende. Du kan eventuelt også vælge at oversætte/få oversat teksterne til engelsk og på den måde henvende dig endnu mere til de engelske personer (hvor Jores Okore til daglig spiller fodbold).


PRIS:

Som sagt, kom med et bud hvis det har interesse og så kan vi snakke om det. Jeg vil ikke lige skrive en nøjagtig pris her, men jeg er interesseret i at "komme af med" hjemmesiden og derfor forlanger jeg ikke det vilde. Omvendt synes jeg også at der er lagt et solidt arbejde i den allerede eksisterende hjemmeside og dette vil jeg selvfølgelig gerne have noget for.

Så for lige at opsummere, skriv en besked hvis hjemmeside okore.dk kan have din interesse? :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)