Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop-løsning skal jeg vælge til Joomla?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 47
Fra  ERTMANIA.DK Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et webshop-modul til en joomla baseret webshop.

Jeg har kigget på Redshop, men synes at det er uoverskueligt at finde ud af, hvad det koster?

Erfaringer med webshop til Joomla søges

http://ertmania.dk Styksalg af fødevaregodkendte plastspande og plastkurve. 

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Kan anbefale Virtuemart (redSHOP minder meget om Virtuemart) og Hikashop.

Hikashop er rigtig lækker og forholdsvis nem at opsætte.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være synd og sige at VM og redSHOP lignede hinanden.

redSHOP er gratis (selve komponenten) - hvis du vil have payment plugins osv. til DK marked så koster de typisk 24 dollars per stk.

Du kan også tegne et Pro abn. til 299 USD for et år så får du adgang til alt - inkl. vores quick starter pakker som du kan finde på http://templates.redcomponent.com/ 

De kan selvfølgelig også købes som single sale til 50 USD - så har  du en webshop klar til at køre på få minutter - dog skal dog selvfølgelig så bruge lidt tid på at sætte indhold op og betalingsplugin samt skifte logo m.v.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan!

Jeg har kun benyttet Virtuemart men synes så til gengæld også at det fungerede rigtig godt og var nemt at arbejde med. 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok forsøge mig med Hikashop. Bruger selv Redshop, som har et væld af dejlige funktionaliteter, men som halter bagefter med hensyn til opdateringer (findes ikke til Joomla 3). Valgte Redshop for nogle år tilbage pga. Reddesign (design-selv-funktion), men på trods gentagne tilkendegivelser om snarlig udgivelse af Reddesign, kan jeg konstatere, at dette ikke er sket. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

redSHOP 2.0 samt redDESIGN 2.0 er faktisk meget snart på trapperne.

redDESIGN 2.0 er lavet helt om til at kører med ren SVG og native web.

Du kan faktisk se et helt nyt eksempel her -> http://customboard.dk/  (de er ikke helt på plads med typerne endnu)

Så det er skam på vej - og oven i købet er der nu både PHP Unit tests og Selenium tests på redSHOP 2.0 som er bygget helt om.

Vi har dog været lidt optaget af vores nye redSHOP B2B som er en Enterprice level B2B ecommerce platform der er målrettet et lidt andet marked :)

Vi har dog netop vundet prisen som Bedste i Ecommerce med www.palby.dkwww.jandbeyond.org konference i Tyskland i sidste uge.

Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 47
Fra  ERTMANIA.DK Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med Hikashop før, men ville gerne prøve noget andet.

Jstore fra Joobi, ser meget godt ud, men er alt for dyrt. Joocommerce ser også ret fedt ud, men kan ikke implementer andre betalingssystemer end Paypal og Stripe.

Redshop virker ikke til Joomla 3.0 og jeg vil ikke gået tilbage til det. Desuden synes jeg at det var svært at finde ud af hvad det egentlig koster. Jeg klikkede lidt rundt på hjemmesiden og endte på engelsk med priser i dollars?

Jeg tror jeg prøver med Hikashop

http://ertmania.dk Styksalg af fødevaregodkendte plastspande og plastkurve. 

Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 47
Fra  ERTMANIA.DK Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har dropet Hikashop fordi det er for besværligt at bruge og det ser ikke særligt pænt ud.

Jeg har installet joobi Jstore, som er nemt at bruge og ser flot og moderne ud.

De har skrevet til mig, at til august vil det være muligt at bruge 

DIBS betalingsløsning.

http://ertmania.dk Styksalg af fødevaregodkendte plastspande og plastkurve. 

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Ertman:
eg har dropet Hikashop fordi det er for besværligt at bruge og det ser ikke særligt pænt ud.

Hikashop bruger din aktive Joomla skabelons styiing. På den måde vil den "blende" ind. Det er muligt, at der skal justeres hist og her.

Andre webshops har typisk deres egen styling og kommer hurtigt til at ligne, at de er "plastret" ind på hjemmesiden, hvis man ikke efterfølgende tilpasser og justerer webshoppens skabelon, f.eks. Virtuemart.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni, jeg venter tålmodigt. Kan du give mig en releasedato for RedDESIGN 2.0 og redSHOP 2.0 ?

mvh

Henrik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)