Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brugt 152.000 kr på jakkesæt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne ikke helt optimal:

"Det lige meget - vi giver 10% rabat"

Jeppe Ks holdning er netop at det skal være dyrt og hellere betale for meget end for lidt, så rabat og hans tagline i samme sætning er ikke optimal.. 

Folk tager til udlandet for at spare penge på tandlægeregningen, det har Jeppe K og Lars Løkke ikke rigtigt noget at gøre med... hvis man kan bruge 152.000 kr. på jakkesæts, så er man vel i bund og grund ret ligeglad med om tandlægeregningen bliver lidt mere med Danske priser... det tjener man vel hjem i "tabt" arbejdstid på for at rejse.

Den sidste detalje, med om man ikke kan finde kvitteringen virker også forkert, for det virker som I efterspørger en kvittering, men ikke behøver den alligevel, så den falder lidt til jorden.

Kunne måske istedet bringe noget ala "Bruger du også 152.000 kr. på jakkesæt? Så få råd til endnu mere tøj og spar på tandlægeregningen" og taglinen kunne være noget med "De blir lige så pæne som normalt, så smid bare kvitteringen ud"

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt ville jeg holde mig fra politiske budskaber i min forretning, da de har det med at fremmedgøre bestemte kundegrupper :)

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MOAA.

Jeg synes bestemt du har nogle gode pointer i de ting du skriver.
Vi vægtede det grafiske højt og ville derfor ikke have for lange og beskrivende teksterne.

Tak for den meget konstruktive tilbagemelding.

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charly Olsen.

Tak for rådet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest er det alt for sent.
Dernæst forholder den sig alt for lidt til den sag, den henviser til.

Hvis I havde handlet, mens sagen var varm, kunne I måske have markedsført 100 habitter for 152.000, men med mulighed for at sætte antallet ned til 10, 5 og 1 med samme stykpris.

Lars Løkke har jo ikke haft problemer med at finde bilagene. Den saglige del af sagen handler om, hvorvidt han har fået ting til privat brug, som der ikke er betalt skat af. Der mangler ingen bilag - så vidt man ved, i hvert fald. 

Politisk satire skal have den kvalitet, at den forholder sig ærligt til de sager, den tager op - ellers fungerer den ikke. Og jeres annonce er ikke sjov, for den spiller udelukkende på tallet og bilagene - og så er den så heller ikke aktuel mere. I de varmeste dage kunne en veldrejet satire over dette emne godt være blevet viral. Brug tiden på noget fornuftigt i stedet.

Hans 

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Stokhold Kjer.

Tak for din uforbeholdne mening, det er rart med noget ærlig og subjektiv feedback.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)