Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj Produktion (evt. m/ tryk) søges til opstart af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte en virksomhed indenfor tøj branchen. Jeg er er så småt klar med design osv. men mangler en kontakt, hvor jeg kan få dem produceret. Ville høre om der var nogle af jer herinde som kender nogle, som kunne hjælpe mig med problemet?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot søger tryk, så ville jeg personligt selv kontakte Mads Olesen fra Unicorn Screen Printing. 

Mvh.

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil producere din kollektion prisbilligt i Polen, lige fra starten med prototyper, samples, og serieproduktion når du finder ordrer, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl  Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen som kunne hjælpe dig til at starte din egen kollektion prisbilligt i Polen, og sælge det over hele verden. Er du interesseret, så skriv til mig på leszek@filmfactory.p Skriv til mig pa leszek@filmfactory.pl Jeg bor i Polen i et omrąde og er en forretningskonsulent med 25 ars erfaring 

Fra Glostrup
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har selv mit eget firma hvor jeg arbejder som konsulent for nye tøj mærker på markedet, du må gerne sende mig en email på advantage.cph@gmail.com, hvis du stadig leder efter en producent, vi sørger for alt f.eks. labels, produktion, distribution, osv. 

MVH

AJ

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)