Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Segmentering af mailingliste

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en mailingliste med ca. 20.000 subscribers som jeg gerne vil have segmenteret ud i industrier / erhverv.

Jeg ved at alle mine subscribers tilhører 4 forskellige industrier / erhverv, men jeg ved ikke hvem der tilhører hvad. Så alle 20.000 får den samme mail med de samme tilbud, hvilket jo ikke er optimalt.

Jeg er på udkig efter en måde hvorpå jeg kan få segmenteret mine subscribers, og tænker selv om man kan udsende en survey hvor folk svarer på hvilken industri de hører til. Man skal så automatisk kunne trække de 4 svar ud i en csv fil

Findes der sådan et program ? Eller findes der en helt anden løsning?

Fra København
Tilmeldt 12. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Ubivox Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blind, 

Du kan indsamle det ved at indsætte 4 onclick links i dit nyhedsbrev, hvor du spørger hvilken industri de tilhører. De onclick handlinger de laver er så selvfølgelig ud fra den industri de tilhører. Denne data kan du trække ud og basere 4 nye lister på. Det kan du eksempelvis gøre i Ubivox.

Det der er i det er selvfølgelig at ikke alle vil gøre det, men det er heller ikke alle der vil svare på et spørgeskema. 

Så du vil nok sidde tilbage med nogle tusind der ikke har foretaget noget. Dem kan du så sende et almindeligt nyhedsbrev til, hvor du har onclick handlinger i, i forhold til tilbud der kendetegner industrien. På denne måde vil du nok kunne få segmenteret størstedelen af din liste.  

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fremadrettet spørg ved sign up.

Som jeff skriver, du får nok svært ved at få segmenteret hele din liste

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)