Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannelse eller fuldtidsprogrammør?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke tænke over, ved du altid kan komme ind, hvis der stadig er plads på et af holdende. 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener personligt at webintegrator Uddanelsen kun har det ene formål at slå din programmerings interesse ihjel den effekt havde den ihvertfald på mig :-(

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ville jeg heller ikke foreslå webintegrator, og specielt ikke hvis du går efter godt studiemiljø. Jeg var selv på den i lidt under to måneder, og længere kunne 19 årige mig ikke holde ud dagligt at være sammen med post-folkeskolebørn.

Har du overvejet Multimediedesigner? Det er det bedste studiemiljø, jeg har oplevet. Jeg mener der er frit optag på uddannelsen i Odense. Så hvis du er villig til at flytte fra København og har matematik b og engelsk c (måske flere) er det værd at overveje.

Her i Odense forventer lærerne, at man går meget op i det og selv sidder med det hjemme. Der er relativt få timer, hvor du sidder og lære om div-tags og inline-block-elementer. 

Jeg vil mene, at hvis du har det godt nok med "learn by doing" modellen, kan holde dig selv motiveret til hele tiden at ville lære mere og synes at studiemiljø og su er en bonus, så skal du overveje multimediedesigner :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)