Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommertilbud: Få en komplet hjemmeside til kr. 995,-

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommeren står for døren, vejret er godt og ligeså er humøret hos NuvoMedia. Det vil vi gerne fejre med et super tilbud på hjemmesider. For blot 995 kr. ekskl. moms, kan du få en ny hjemmeside opsat i et brugervenligt CMS. Designet bliver baseret på en premium skabelon.

Du får følgende for blot 995 kr.:

  • Opsætning af en premium skabelon, der stemmer overens med dine ønsker. Tilrettelser er naturligvis også inkluderet.
  • Opsætning af 5 til 10 undersider med både tekst, billeder og video. Jeg opsætter også en kontakt-side med en kontaktform.
  • Hosting, domænenavn og lignende er ikke inkluderet i prisen, men jeg hjælper gerne med opsætning af disse.
Jeg har et udkast klar indenfor 1-3 dage. Din nye hjemmeside kan bestilles ved at sende en mail til mail@nuvomedia.dk. Du kan se et lille udpluk af mit tidligere arbejde på denne side.
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vejret er godt, temperaturen siger 20 grader og jeg sidder udenfor med en kold cola, og er klar på nye hjemmeside-opgaver. Skal du have lavet en ny hjemmeside, så kontakt mig på mail@nuvomedia.dk. Du finder en liste over mine tidligere projekter her.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

NuvoMedia:

Vejret er godt, temperaturen siger 20 grader og jeg sidder udenfor med en kold cola, og er klar på nye hjemmeside-opgaver. Skal du have lavet en ny hjemmeside, så kontakt mig på mail@nuvomedia.dk. // */ // ]]> Du finder en liste over mine tidligere projekter her.

Måske du skulle bruge tiden på din egen side, som mangler cvr-nummer, har underlig tekst i footer mm.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:

NuvoMedia:

Vejret er godt, temperaturen siger 20 grader og jeg sidder udenfor med en kold cola, og er klar på nye hjemmeside-opgaver. Skal du have lavet en ny hjemmeside, så kontakt mig på mail@nuvomedia.dk. // */ // ]]> // */ // ]]> Du finder en liste over mine tidligere projekter her.

Måske du skulle bruge tiden på din egen side, som mangler cvr-nummer, har underlig tekst i footer mm.

Hej Fru Hartmann,

Jeg har netop opsat en ny side, så der mangler stadig lidt småting hist og pist, men jeg har nu indsat mit CVR-nr. og lignende i min footer.

Go' dag til dig! :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fint, så fik du udrettet noget godt i dag Yes

Når man lever af at lave hjemmesider for andre, bør ens egen jo være 100% i orden!

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at jeg ikke har fået udspecificeret det i mit første indlæg, men der er tale om et No cure, no pay-tilbud - med andre ord, så er det take it or leave it. Hvis du synes om det første udkast, så bliver prisen som nævnt 995 kr. ekskl. moms, men hvis du derimod ikke kan lide det, så kommer det ikke til at koste dig én eneste krone.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Fint, så fik du udrettet noget godt i dag Yes

Når man lever af at lave hjemmesider for andre, bør ens egen jo være 100% i orden!

Jeg har brugt NuvoMedia flere gange for nogle af mine kunder, og er meget tilfreds med resultatet. Jeg kan ikke se hvorfor du roder de andre småting ind i hans tilbudstråd. Men som jobsøgende har man vel masser af tid til at lede efter fluer man kan gøre grimme ting ved hos den unge selvstændige, der klarer studier og virksomhed på én gang.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)