Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Spg. - Mangler et modul der kan adskille Fragt fra Ordre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magento eksperter,

Er der nogle af jer der kender til et modul, som kan splitte ordre priserne på en periode uden, at smide fragtpriserne på ?

Jeg har behov for en liste både for total fragt samt en liste for total ordre i kr. uden fragt priser.

Findes sådan et modul ?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

DespoTrend:

Hej Magento eksperter,

Er der nogle af jer der kender til et modul, som kan splitte ordre priserne på en periode uden, at smide fragtpriserne på ?

Jeg har behov for en liste både for total fragt samt en liste for total ordre i kr. uden fragt priser.

Findes sådan et modul ?

Hejsa,

Du bliver nok nød til at uddybe en smule mere. Hvilken type liste er du ude efter. Er det en Magento PDF faktura uden fragtprisen eller?


Med venlig hilsen
Bastian 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

DespoTrend:
Jeg har behov for en liste både for total fragt samt en liste for total ordre i kr. uden fragt priser.

Findes sådan et modul ?

Er det CSV filen i ordrebehandlingen du tænker på? Og har fundet at Rapporter for salg og levering ikke kan bruges - er vi to :-)

Jeg har ikke fundet noget endnu, men er sikker på det findes, jeg fandt dog denne: ... order export som åbenbart findes både i en gratis og betalings udgave.

Jeg har ikke kigget på det endnu, men hvis du tester det og finder det brugbart vil jeg gerne høre om det :-)

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo t er netop export af csv filen, således at det er Eksempelvis er nemt at se hvad der skal betales skat af mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)