Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risikovillig kapital og stærk rådgiver til nyt projekt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår hvordan ny teknologi afbryder eksisterende markedsstrukturer og forretningsmodeller.

Helt kort omkring mig selv:

Jeg sidder som ansvarlig for en stor afdeling i et af nordens førende bureauer indenfor strategisk markedsføring. Vi rådgiver globale, markedsledende virksomheder og er med til at drive deres forretning. Min afdeling er bygget op fra bunden og er på halvandet år blevet markedsledende indenfor sit område. De seneste par år har jeg også været anvendt som rådgiver af kapitalfonde i cases, hvor ny teknologi ændrer markedsdynamikker og derfor påvirker en mulig investering. Mine opgaver har varieret fra opbygning og udfærdigelse af IM til kapitalfondens deltager i den endelige købsdiskussion.

Hvorfor så Amino ?

Amino fyldte en hel del i min start som iværksætter, hvor jeg som helt ungt droppede ud af min uddannelse for at starte egen virksomhed. Under et år efter var den virksomhed solgt og jeg har aldrig rigtig set mig tilbage. Kort og godt kan man sige, at jeg brænder for innovation og nytænkning, hvilket jeg ved, der er en masse af herinde. Jeg har dokumenteret talent for, at omsætte den gode idé og ved, at der er en masse talent og god vilje derude, der aldrig får forløst sit egentlige potentiale. Jeg har grundet mit arbejde ikke tiden til at drive nye projekter, men jeg har kapitalen og forretningsforståelsen til at kunne tage din/jeres idé - forme den rigtigt i markedet og skabe en succes. Jeg har idag netværket og kan opbygge businesscasen, der kan hente risikovillig kapital, hvis det skulle blive nødvendigt.

Jeg er derfor på udkig efter ildsjæle og talenter, der ønsker at tage deres projekt til det næste niveau. 

Jeg ser frem til at høre fra dig/jer. 

Venligst, Casper Henningsen

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Henningsen:

Jeg er derfor på udkig efter ildsjæle og talenter, der ønsker at tage deres projekt til det næste niveau. 

Hej Casper

Måske kan du finde nogle ildsjæle med en fantastisk idé på Amino Kapital.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra København
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Tak for henvisning. Det vil jeg lige udforske lidt nærmere :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du en mail eller lign man kan kontakte dig på ? - Fx høre om et projekt kunne have interresse, inden for dit netværk osv.

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Det kan du tro. Henningsendk@live.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, du har fået en lille mail Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er sikkert interessant for flere.

Hvilken branche har du mest erfaring med?

Hvor langt skal projektet være kommet for at det skal være interessant for dig?

- Søren.

Fra København
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Mine primære kompetencer ligger i krydsfeltet mellem teknologi, forbrugeradfærd og forretning på tværs af industrier.

Projekter på idestadie til projekter, der har haft første berøring med markedet er i øjeblikket interessant. Det er dog klart, at min interesse vil være størst på projekter, der er nået længere end til 8 linjer i en mail.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)