Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kommende tøj design

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere!

Det her indlæg er ikke et indlæg som skal tages for sjovt, men alvorligt, da vi mener det her :-)

Men mig og 2 kammerater, vil starte vores helt egen tøj design op - Vi har økonomien til det, og vi har skaffet en der er i gang med at lave vores kommende webshop osv. 

Men det vi mangler er, hvor vi kan skaffe tøjet, som vi skal bruge til vores design - Vi alle 3 kan sy, og er så gode, at vi selv kan sy vores designs på. Men som sagt, det vi mangler er tøjet. 

Vi håber at i kan hjælpe, med hvis i har nogle sider hvor man kan bestille tøjet fra ( Er ligegyldigt om det er i Danmark eller i udlandet - Bare det er i høj kvalitet )

Så det vi mener er at - Vi mangler nogle sider hvor man kan bestille tøjet fra, som vi må bruge til vores kommende design :-)

Håber i kan hjælpe os 3 gutter, da vi desparat mangler det :-)

På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om i leder efter 'label free' tøj - ikke en fabrik/systue.

Prøv Google, der er masser af den slags.

Mvh Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens!

Mange tak for svaret! - Men det vi mener er at vi mangler nogle sider hvor vi kan bestille tøjet hjem, som vi så må bruge til vores tøj design, vi har prøvet at søge på label free, men det gav ikke sådan rigtigt noget svar :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil i bare trykke/brodere logo eller motiv på eksempelvis raw t-shirts eller skal t-shirten udvikles fra bunden efter jeres specifikationer? Når jeg googler label free textiles finder jeg da en del leverandører. Måske burde i bare tage telefonen og ringe til en masse? :) Så kan de jo anbefale nogen -  hvis de ikke selv kan opfylde jeres krav. Eller måske kan du finde nogen på alibaba.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil brodere og trykke på vores t-shirt :-)

Vi prøver at tjekke endnu en gang det hele igennem, så skriver vi hvis vi stadig mangler hjælp 😊

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

T-shirtene er ikke nogle vi vil udvikle, vi vil købe dem af nogle som sælger dem i en høj kvalitet, men samtidig vi må bruge til vores design😊

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et katalog med  tøj i kan trykke og brodere på. Bare smid mig en mail på adi@adi-wear.com

Hilsen Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Det gør vi!😊

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Transporteca kan i hvert fald være jeres bedste løsning, hvis I skal selv importere tøjet og alt det andet. 

Tjek os på www.trasnporteca.com som er en slags momondo for søfragt. Det er gratis at benytte portalen

Hvis I har brug for hjælp angående import, kan I altid kontakte os.

Held og lykke med jeres forretning!

Venlig hilsen,

Ioana

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rolf,

Jeg er en udlandsdansker af polsk afstamning og en forretningskonsulent med 25 ars erfaring fast boende i Polen i et område med flere professionelle systuer og andre service firmaer som skal bruges til fremstilling af mønstre, prototyper, samples, of serieproduktion af tøjet. Hvis du vil snakke med mig, skriv til leszek@filmfactory.pl

Mvh.

Leszek 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)