Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-Commerce system til side uden produkter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber ikke titlen er for fórvirrende eller vildledende.


Det jeg blot skal bruge er et system, hvor mine kunder kan oprette en bruger mod betaling, og hvor der så efterfølgende vil være en månedlig betaling for fortsat medlemsskab. Jeg skal have mulighed for at godkende brugerne før deres betaling godkendes og at deres profiler er synlige for andre brugere af websitet.

Har i nogle gode forslag til e-Commerce systemer der kan håndtere den slags, og ikke blot fysiske produkter?

På forhånd tusind tak.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system er websitet medlemmerne har adgang til baseret på? Egenudviklet, open source eller noget tredje? Den rigtige løsning vil umiddelbart være at koble betaling på websitet, istedet for at have en separat ecommerce løsning til betaling/brugeroprettelse (som det lyder som om du eftersøger).

Lidt flere oplysninger vil nok kunne give bedre svar.

Mvh Carsten

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tusind tak for dit svar.

Problemet er, at mine egne evner og egenskaber i forhold til kodning ikke er særlig gode. Jeg tænkte derfor blot at bruge et eksisterende system, og så selv kode layoutet i simpelt HTML5 og CSS, og dermed slippe for at pille ved back-enden.

Så man kan sige at den e-Commerce udbyder jeg vælger skal hoste alt, og at jeg blot ændre i layoutet og tilpasser funktionerne.

Jeg har dog problemer med at finde en udbyder der lader mig tage betaling for oprettelse af brugere. Jeg søger at skabe et "community" med betalende medlemmer, som skal accepteres af en administrator inden både betalingen gennemføres og deres profil er synlig for andre brugere.

Brugerens profiler skal bestå af billeder, video, links og tekst og man skal så kunne søge rundt mellem medlemmerne og gøre brug af den information der er i deres profil.

Med venlig hilsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal regne med at det vil kræve egenudvikling.

Det er et lidt særpræget ønske du har - kombineret i hvert fald. Ikke fordi det er svært at lave, men dine ønsker har blot en speciel sammensætning, så det er ikke lavet som et standard system du kan hente og installere.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det kan laves i Drupal 7 mere eller mindre uden at programmere, da der findes moduler til den funktionalitet du omtaler.

Du skal dog forvente at det er væsenligt mere kompliceret af konfigurere end en wordpress løsning, da en sådan løsning ofte består af 30 eller flere moduler.

Du kan vælge at lave et subtheme til et af de mange gode responsive themes, så du næsten kun skal skrive html og css.

Kig på:

http://www.drupalcommerce.org/

https://drupal.org/project/project_module

https://drupal.org/project/adaptivetheme 

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar :-)

Ja jeg forstår at jeg måske bevæger mig lidt et småt "niche" område, hvis man kan bruge det ord.

Jeg kigger på hvad Drupal kan tilbyde, og ellers er jeg nok på vej over i at det skal bygges op fra bunden. Det kunne også være spændende at få hænderne lidt i maskinen, så nu sidder jeg med en bog om PHP og MySQL, og forsøger at fange "the basics". Det må være det rigtige sted at starte. (Hvis nogle har nogle gode råd, i forhold til hvordan jeg bør gribe det an - er jeg lutter øren!)

Ha' en rigtig god weekend.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig interessant ud!

Mange tak.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)