Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøjproducent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg er stifter af eget tøjmærke og er igang med at have det bedste år mht. indtjening.

Indtil nu har jeg haft en mellemmand til min leverandør, dvs. jeg IKKE har haft direkte kontakt til fabrikken.

Jeg søger derfor nu en tøjproducent, der kan lave tøjet for mig. Fabrikken SKAL kunne lave t-shirts med lynlåse UDE I SIDERNE.

På forhånd tak,

Dbh, Jonas 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Du vil arbejde direkte med en fabrik eller skifte mellemmand ?

Jeg kan tilbyde dig begge dele. Jeg producere på Madagascar, dvs jeg står for sourcing og kvalitets kontrol. Du handler direkte med fabrikken så frem du ønsker og det er fordel agtigt, jeg følger din produktion og varetager dine interesser.

Har det interesse og skriv til mig på mikkel@intnet.mu 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kan hjælpe dig med direkte kontakt til fabrikker i enten Kina, Thailand, Malaysia, Vietnam eller syd Korea - fælles for disse lande er lave omkostninger og fleksible producenter.

Kvalitetsikringen og dialogen dækkes lokalt af vores agenter.

Se mere på www.fcic.asia

Hvis du vil høre mere, "det er gratis" så kontakt mig på her@fcic.dk eller telefon 81759400

Hilsen Henrik

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort netværk at faste samarbejdspartnere i Tyrkiet indenfor stort set alle typer varer også textiler - alle minw samarbejdspartnere er grundigt studeret og valgt ud fra kvalifikationer, kundetilfredshed samt priser - de er alle sammen 100% loyale.

Jeg udarbejder det bedste setup som både indeholder producenten og speditører sådan at du får din vare leveret ved døren. Jeg udarbejder et skrædder syet setup ud fra dine behov, og når det samlede setup er overdraget til dig så har du den direkte kontakt til leverandøren - igennem mig.

Ønsker du en snak om hvad og hvordan jeg kan hjælpe dig er du velkommen til at kontakte mig.

Vh.

SB

Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allround ManBig Smile

Hvad er minimums bestillinger på disse tøjfabrikker du arbejder med? Jeg er muligvis interesseret.

Mvh

MissLove

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dine tekstil designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AllRoundMan,

Jeg er meget interesseret i at høre nærmere da jeg er i gang med at opstarte mit eget tøjmærke, jeg søger derfor et sted at få det produceret i Tyrkiet.

Du må rigtig gerne skrive til mig på mail freyagade@gmail.com hvis du er interesseret.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)