Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Vælg Selv Udleveringssted modul for alle Post Danmark kunder!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas,

 

SUPER tak for dit indlæg - og ja har fulgt jeres nye produkt en del (og vist også skrevet en kommentar)!! SPÆNDENDE - absolut. J

 

Det er korrekt at vConnect i samarbejde med PostDK har udviklet et antal vælg selv moduler til et udpluk af de mest populære OS shopkerner. Vi er utrolig interesseret i at udbrede brugen af vores Gratis modul, så flere og flere kan få glæde af det.

 

Syntes det ville være interessant at snakke sammen om hvordan i ønsker dataen fra vores modul så vi kan sikre os at vores 2 moduler spiller godt sammen - så kunden får en super oplevelse med vores moduler. :)

 

Vi leverer selv integration til Pacsoft – via vores Pacsoft modul - men syns helt klart at vores 2 produkter komplimentere hinanden fint - så kan ikke se nogen grund til ikke at fortsætte dialogen.

 

Smid mig en mail på sorensen@vconnect.dk - så kan vi jo lige fortsætte der. ;)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Gratis er godt og det kan vores brugere godt lidt. Jeg får lige sendt dig en e-mail imorgen :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

har uploadet mappen, tømt cache og vconnect dukker ikke op i systeM > konfiguration > VCONNECT

nogle råd her?

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken shopkerne snakker vi her? :)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I løbet af de sidste par måneder har vConnect arbejdet på et nyt og forbedret Post Danmark Vælg-selv modul. Det nye modul er nu færdigt, og vi er klar til at tilbyde det til vores kunder.
Modulet er selvfølgelig stadig gratis.

Hvad får jeg ud af at skifte til det nye og forbedrede Vælg-selv modul?
Du/I får:
- Mobilvenligt design på jeres checkout side.
- Højere oppetid med vores nye cloud-baserede vConnect API (samt nuværende API som back-up).
- Hurtigere loading af kort og udleveringspunkter på kortet.

I skal bare klikke på nedenstående link og udfylde jeres webshop URL, email og shopkerne, så modtager I en email med alle detaljerne.
Nyt og forbedret Vælg-selv Modul

I er selvfølgelig meget velkomne til at kontakte os, hvis I løber i problemer med installationen af det nye modul.
Vi kan også tilbyde at installere det for jer, til en special pris på en time á 500 kr.

Fra Borup
Tilmeldt 22. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem, det hele virker i back-end, men der er intet at se i front-end. jeg bruger magento 1.9.1 og onestepcheckout, men jeg har prøvet at skifte tilbage til  standard checkout for at se om det skulle ændre noget, og det gør det ikke.

MVH Jakob

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, Tak for dit indlæg. ! :)

Det lyder meget underligt. Kan du sende mig adgang til dit site på sorensen@vconnect.dk så kigger jeg lige på det. 

pft

MVH Thomas

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige været inde og installere vælg selv udleveringssted og det var i og for sig også nemt nok. MEN når den er aktiveret står der ved kassen "Post danmark afhentningssted (gratis). Hvordan får jeg gratis væk samt lagt en pris ind på fragten?

Håber i kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Hisenta

Rasmus

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Hisenta Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

fandt selv ud af det :)

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)