Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Vælg Selv Udleveringssted modul for alle Post Danmark kunder!

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Christoffer Nielsen:

Hej Dennis

Prøv evt at se mit indlæg på side 2, eller se checkoutflowet på www.studiesalg.dk. 

Jeg har også måtte modificere en hel del i vconnects software af hensyn til design og performance, men det var et godt udgangspunkt.

I dag ville jeg dog nok også indbygge en cache i databasen, i tilfælde hvor Post Danmarks service er nede. Det er trist at miste salg pga ting der er ude af ens hænder.

Du er meget velkommen til at hive fat i mig hvis du vil tyvstarte med min version :-)

Du må meget gerne prøve at send den til mig på info AT rito DOT dk. Dog er der stadigvæk en del der kan optimeres.

Jeg har været med til at valg af udleveringssted på cykelpartner.dk. Da vi indførte den bibeholdte vi konverteringsprocenten selv om vi gik fra med omdeling til uden omdeling.

vconnect.dk:

Vi lavede "egentlig" også en "Offline version", som vi i starten, solgte med modulet. Dog bliver API'en ændret/udvidet en del gang fra PostDK, hvilket betød en masse fixes og arbejde ude på kundernes hosting (tidskrævende). Derfor vi i sidste ende valgte at tage den ud af den gratis version af modulet. :)

Glæder mig meget til at se hvad du når frem til Drejer.

MVH Thomas

Det er ekstremt vigtigt. Deres service er nede jævnligt, desværre. Der ud over er den mega langsom. Hvis en api service ikke svarer inden 0.3 sek, så bør man scrape den og cache selv.

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

laver modulet også fragtprisudregning (i mangento)?

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):
Du må meget gerne prøve at send den til mig på info AT rito DOT dk. Dog er der stadigvæk en del der kan optimeres.

Det er hermed gjort :-) Men ja det er der helt sikkert - allervigtigst skal den laves responsiv. Og cache ville heller som nævnt heller ikke være en dum idé.

Viktor Poulsen:
laver modulet også fragtprisudregning (i mangento)?

Nej dette er kun udleveringssted. Men det kan selvfølgelig være VConnect har et andet modul der kan..

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viktor,

Tak for din deltagelse i indlægget.

Hvad mener du helt præsist med Fragtudregning?

Fragtpriser jf. vægt eller destination? Gratis fragt over x kr?

Lad mig høre fra dig så jeg kan svære på dit spørgsmål. :)

MVH Thomas

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå jeg prøvede lige for sjov at installere modulet til min prestashop 1.5.4.1 Hvor jeg kører med dette OPC modul

Men det spiller slet ikke. Så helt idiot sikkert til prestashop er det vist ikke (og er okay tilfreds med mit nuværende setup. Så har ikke tænkt mig at betale for at få det tilpasset).

Men vi kan jo håbe nogle tilpasser det. Så det også spiller på disse versioner.

Mvh. Kim

Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tak for indlægget. :)

Ked af at modulet ikke spillede 100% til dig "out of the box" - tit er det småting som kræver justering (især i Presta). At lave ét modul (vi har Vælg selv til omkring 15 kerner) som virker "out of the box" til alle checkouts - er noget nær umuligt. Derfor vi har lavet til kernens Std. checkout og en håndfuld OSC's. Da der kommer nye og ændringer på disse løbende og kernerne bliver versionerede kan det være svært at følge med. Men vi kommer løbende med opdateringer på modulerne så vi forhåbentligt i fremtiden bliver "mere kompatible".

Ideen er dog at folk ikke skal starte fra bunden og kan bruge vores modul gratis til at komme i gang. Mht. servicen omkring tilretning og opsætning som vi tilbyder er jo primært til de virksomheder som ikke selv har IT kompetencer tilknyttet eller InHouse (så udelukkende en ekstra service :) ).

Tak for feedback og held og lykke fremover.

MVH TH

 

 

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har kørt med VSU VConnect modulet til OpenCart et stykke tid nu.
Det fungerer rigtig fint når man checker ud som gæst, men hvis man er registret kunde og vælger uden omdeling så popper java vinduet godt nok op, men der kommer ikke noget kort frem med udleverings steder.
Man skal så selv skrive postnummeret manuelt.
Det er med version 1.0 af Vconnect modulet og OpenCart v1.5.6.1.
Nogen der har løst det?
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 43
Fra  vConnect Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej cOp :)

Tak for fremsendte!

Det lyder som om udfordringen ligger i din OSC. Hvis du kontakter mig på sorensen@vconnect.dk får jeg lige en programmør til at kigge på det uden bekostning.

Ser frem til at høre fra dig.

MVH TH

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Fra  BedreHusogHave Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vconnect

Hvor ser det fedt ud! Det skal jeg helt sikkert lige prøve ved lejlighed på en webshop jeg har. Tusind tak for indlægget, og at det så os er gratis er jo helt fantastisk :)

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik vconnect.dk fixet det så det hele spiller som det skal på min side!
Hurtigt og kompetent service.

Fedt modul.

Takker mange gange Yes 

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)