Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du telefonpasning?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville egentlig skrive et takkeindlæg til amino idet vi netop har kunnet fejre to årsfødselsdag hos pronto, og i den grad er i  vækst, ikke mindst takket være forummet her der både har givet mange gode råd og nye kunder.

Nå, men så faldt jeg over kategorien her, og vores største udfordring har faktisk været at de fleste ikke kender til vores produkt, så derfor var det jo oplagt lige at smide et par ord om hvad vi laver.

Telefonpasning handler om at telefonen altid skal besvares, og besvares hurtigt. Har du ikke selv mulighed for det, så kan det, for en overkommelig pris, lade sig gøre at få andre til det.

Dine kunder vil tro at du har en telefondame ansat, men vigtigst: du vil aldrig miste en kunde eller ordre fordi du ikke lige fik taget opkaldet!

Det er så ærgerligt at de fleste ikke kender til muligheden, for vi hjælper rigtigt mange i min branche.

Spørg endelig hvis I vil vide mere.

Mvh

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)