Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender nogle billige og gode steder at indkøbe, tøj, sko, tasker osv?

God dag.

Nicoline

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vi ude i rent B2C til dit eget behov eller er du ude efter en grossist til B2B.

Hvis du er ude efter en grossist skal det så være i Danmark, i EU eller hvor skal grossisten være placeret? 

Kom gerne med flere specifikationer, såsom mærke, hvilken stil osv, så får du også flere forslag, så spar ikke på specifikationerne. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til privatbrug, det er til min min forhåbentlig snart egen virksomhed.
Jeg er helt ny på det her, så ved ikke så meget... Det er derfor jeg har brug for hjælp og råd. Jeg vil gerne prøve at lave mit eget, men vil gerne hører mine muligheder for indkøb.

Tak fordi du gad svarer på min besked mads :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicoline, jeg må være ærlig her. Det er svært at foreslå dig noget sted, da vi intet ved om følgende; Målgruppe, tøjstilsvag, prislag, osv. Du vil få, hvis overhovedet, 25 foreslag, i forskellige retninger :)

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det får jeg lige styr på :-)

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Målgruppe er piger/kvinder i alderen 15-45 :-)
Stilvalg er klassisk, moderne og med på tidens mode. Moden idag er jo ikke en ting som før, alle har forskellig stil og det kan kombineres på kryds og tværs, så den er lidt svær :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)