Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre som har modtaget SPAM mails fra Firmafon?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I sidste uge blev jeg ringet op af en sælger fra Firmafon, der ville infomere mig om et nyt produkt de har til Magento webshops.

Jeg sagde til sælgeren, at hun kunne sende mig én email med info om produktet. Jeg fik mailen - det var fint - jeg har ikke gjort mere i sagen.

I går får jeg så en ny mail fra Firmafon "Test Firmafons tre nye udvidelser" - som er en ganske alm reklame mail som de sender ud til at på deres mailliste. I bunden er der mulighed for at afmelde sig.

Men jeg har ikke tilmeldt mig nogen mailliste hos Firmafon - så det er jo rent teknisk en SPAM mail.

Inden jeg går videre med sagen og anmelder det som SPAM, er jeg interesseret i at høre om andre har prøvet det samme. Altså, at det er et mønster hos Firmafon og ikke et uheld.

Er her andre som har prøvet det samme fra Firmafon?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej Peter

Første og fremmest vil jeg gerne beklage. Det er mig der har lavet en menneskelig fejl. Vi sender normalt aldrig nyhedsbreve til denne liste, jeg kom simpelthen til at sætte et kryds forkert.

Hvis du vil sende din adresse til ns@firmafon.dk med din adresse sender jeg gerne en flaske vin som undskyldning.

Rigtig god dag.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Niklas:

Hej Peter

Første og fremmest vil jeg gerne beklage. Det er mig der har lavet en menneskelig fejl. Vi sender normalt aldrig nyhedsbreve til denne liste, jeg kom simpelthen til at sætte et kryds forkert.

Hvis du vil sende din adresse til ns@firmafon.dk // */ // ]]> med din adresse sender jeg gerne en flaske vin som undskyldning.

Rigtig god dag.

Jeg er mere ude efter om det er et mønster hos Firmafon. I så fald er det ulovligt. 

PS/ drikker ikke vin - så pænt nej tak :-)

 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Peter Lauge:

Jeg er mere ude efter om det er et mønster hos Firmafon. I så fald er det ulovligt. 

PS/ drikker ikke vin - så pænt nej tak :-)

 

Hej Peter

Det er på ingen måde et mønster. Der er tale om en menneskelig fejl som jeg personligt har lavet.

Jeg vil igen gerne beklage og ønske dig en god dag.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niklas:

Peter Lauge:

Jeg er mere ude efter om det er et mønster hos Firmafon. I så fald er det ulovligt. 

PS/ drikker ikke vin - så pænt nej tak :-)

 

Hej Peter

Det er på ingen måde et mønster. Der er tale om en menneskelig fejl som jeg personligt har lavet.

Jeg vil igen gerne beklage og ønske dig en god dag.

Yes Synes du skal tage den flaske vin med hjem og nyde med konen/kæresten/vennerne, og glæde dig over at du er så stort et mandfolk, at du indrømmer og undskylder en fejl - og så i et åbent forum!

At det så bliver afvist på dén måde..... tja, ham om det.

God dag til dig og dine.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Niklas:

Peter Lauge:

Jeg er mere ude efter om det er et mønster hos Firmafon. I så fald er det ulovligt. 

PS/ drikker ikke vin - så pænt nej tak :-)

 

Hej Peter

Det er på ingen måde et mønster. Der er tale om en menneskelig fejl som jeg personligt har lavet.

Jeg vil igen gerne beklage og ønske dig en god dag.

Hvis det er en fejl, så sker der jo heller ikke mere i sagen. Jeg sender selv nyhedsbreve ud og har selv lavet fejl.

Men forstår mig - den eneste måde jeg kan finde frem til om det er et mønster i Firmafon, er at spørge f.eks. her på Amino.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter

Peter Lauge:
Men forstår mig - den eneste måde jeg kan finde frem til om det er et mønster i Firmafon, er at spørge f.eks. her på Amino.

Jeg kan fornemme at du er meget optaget af at få lavet din undersøgelse, men jeg vil bede dig om at lave den et andet sted, min erfaring siger mig at der kun går ganske få indlæg før tråden overtræder Aminos retningslinier om ikke at hænge virksomheder ud.

Derfor låser jeg tråden her, du har fået et fint svar fra Niklas, mere tror jeg ikke du skal forvente at få ud af denne "sag" her på Amino.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)