Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du et system lign. Trendsales / DBA / Gul og gratis?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ret spontan fyr. Så for ca. 1 år siden fik jeg ideen at jeg gerne ville have min egen side,
som kunne være "portalen" imellem sælger og køber af second hand tøj. Der kom ideen: Secondhandy.dk
Der blev brugt gevaldigt mange timer på design, programmering og test af siden. Men nu står den altså færdig!

Sagen er dog, at jeg p.t. står i mit studie (mediegrafiker) på sidste forløb, har ikke meget tid tilovers, så derfor ønsker jeg
at lave et rigtig fint tilbud til alle Aminoer, som måske står i den situation, hvor de gerne vil have deres egen salgsportal!

Her har i et system, som står 100% klar med følgende funktioner:

- Custom-bygget design lavet af mig
- Programmeret fra bunden af. Opsat i Wordpress CMS, så du let kan rette i de ting der skal rettes i!
- Log ind med Facebook
- Opsamling af emails, hvis brugeren accepterer det = Email marketing
- Brugerprofil med informationer om den oprettede bruger
- Annonce hvor det er muligt at byde direkte / kommentere på tingen
- Søgefunktion, hvor du kan søge efter præcis det du ønsker
- Oprettelse af annoncer. Let og enkelt. 
- Blog til SEO optimering / promovering e.lign.
- Kontrolpanel hvor man kan redigere sine produkter, som sælger
- Email godkendelsessystem, hvor du skal godkende din email før dine produkter vises
.... Og meget mere!

Dette er et system som har kostet rigtig meget tid og ikke mindst penge at lave - Her snakker vi om 25.000 kr+ i værdi.  

Jeg vil gerne tilbyde dig
En version af dette system, som du direkte kan få over på din server, så det er køreklar på ganske kort tid. Selvfølgelig med dit eget logo, evt. andre farver / navne osv.

For blot 2.500 kr. ex. moms.

Her får du altså en mulighed for at få et system, så du kan lave din egen salgsportal. Kategorien bestemmer du selv. Det kunne evt. være biler, campingvogne, møbler, sko eller noget helt andet! Senere hen kan du viderbygge på siden eller få en programmør til det. Da systemet er bygget i ganske programmør-venlig PHP / MySQL og opsat i Wordpress, er der rigtig mange der kan finde ud af at bygge på det. Jeg kan bl.a. også selv tilbyde at stå for det - lad os snakke om det, hvis du har specielle ønsker!

-> Se en LIVE version af siden her og test det hele: www.Secondhandy.dk  

Er du interesseret?
Hvis du vil vide mere om systemet eller er du interesseret i dette unikke tilbud så send mig en privatbesked her på Amino eller ta' direkte kontakt på mail: hej@ken-lynggaard.dk så skal jeg nok sørge for at svare dig indenfor ganske kort tid! :-)



Mange hilsner
Ken Lynggaard 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken. 

Det virker som et spændende tilbud. Har du et sted hvor man kan teste kontrol panelet, for at se hvilke muligheder det byder på? 

Er det oprettet med forskellige plugins som er tilpasset? 

Vil det være nemt nok at ændre designet, men stadig beholde samme funktioner? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)