Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyheder på Facebook, med mobilenheder eller ej?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hvad er jeres erfaringer med at reklamere på Facebook via. nyheder, her tænker jeg enten kun via. computer, kun mobil og begge to?

Her tænker jeg mere hvor meget de besøgende er i et 'købehumør' når de besøger en side via mobilen. Tit har det virket lidt som om at konverteringen var bedre via. computer nyheder kun, hvor klikprisen var en del højere (2 - 3 gange højere), efter min erfaring.

Jeg har desværre ikke nok data endnu til at kunne se hvad der umiddelbart er den billigste løsning for mig, til at få nogen kunder 

De bedste hilsner
Kristian L

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kristian,

Hvis du har et site som er tilpasset til mobil enheder, så kan det sagtens fungere rigtig fint. Jeg har i hvert fald haft fine erfaringer med det. Men umiddelbart vil jeg anbefale dig at køre en splittest på det :-)

Mvh,
/Jakob 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har super erfaring med det. Giv den fuld gas og tjek din data i Google Analytics, hvor du jo nemt kan skelne mellem desktop og mobile besøg fra Facebook. Min erfaring, og resultater jeg kan kigge på nu, viser at konverteringsfrekvensen er lavere via mobil, hvilket næppe kommer bag på nogen, men målgruppen er langt større.

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det jeg har oplevet siden jeg startede den mobile markedsføring, samt det er klikprisen og klikraten er højere på mobilen, hvilket dejligt nok. Det ser ud til at give pænt pt. så det vil jeg forsætte med Yes

God dag! 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)