Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website der samler internet-avis artikler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sad lige og faldt over artiklen på eb.dk med Martin, og om at han laver "valg fy-fy". (http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2291916.ece) 

Synes egentlig den artikel er meget irrelevant for mit vedkommende, og faldt så over ideén om at samle de mest relevante artikler. Vi har noget lignende på min skole (info-links), hvor man vælger hvilken avis, og hvilket område man vil søgeefter, samt eventuelle søge ord. Herefter kommer der så en række artikler i prioriteret rækkefølge. 

Men er der opfundet noget lignende, blot hvor man på forhånd vælger hvilke emner, fra bestemte aviser man ønsker at modtage artikler om? 

Tænker her at man f.eks. kunne ønske at modtage krimi fra eb.dk, politik fra politiken.dk og b.dk, økonomi fra business.dk, epn.dk og borsen.dk osv. osv.

Mikkel

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

OP'er lige den her. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent 24 timer med at "bumpe" din tråd.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Var ikke klar over den regel, det beklager jeg :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke nogen regel, om at man må bumpe sine indlæg. Bump er faktisk ikke velset her.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)