Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ønskes omkring indhold på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

For et lidt tid siden bad jeg om feedback på min side security-danmark.dk og det fik jeg også, Tak for det.

Men der var en der syntes jeg skulle fjerne alle de kontakt informationer der er på alle siderne , tanken var at det skulle være nemt for mine kunder at finde de kontakt informationer de skulle bruge, men tænker nu om Google ser skævt på det samme indhold på alle siderne ? det er jo DC ville det være bedst at fjerne det ?

Mvh Daniel

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Personlig ville jeg ikke gøre så meget ved det, så længe det ikke er mere tekst end det er :)

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.  Jeg ville helt klart fjerne adressen fra alle siderne undtagen den hvor folk kan kontakte dig. årsagen er at google ser det som copier og derfor ikke regner din tekst for at være helt korrekt. og du kommer derfor til at rangere laver på deres søge maskine. anderledes ser det ud med din footer. altså adreesn nederst på siden. da denne form for footer typisk går igen på alle siderne med adreesse og typisk privacy osv ser google bort fra alt hvad der skrives i en footer. så her har du jo allerede kontaktoplysninger . et lille trick kunne være atsætte en knap som linker til kontakt siden men med forskellig brødtekst. På Knappen kunne f.eks stå kontakt os, og teksten i forbindelse med knappen kunne være Kontakt os her for et godt tilbud,,,,,,  på næste side ring eller skriv til os og få et tilbud...... Vil du vide mere kontakt os her. osv. så undgår du at google sætter dig tilbage pga. kopier / Ens indhold på dine sider

mvh yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Medarbejdere, finansering og downloads virker ikke. 

Ud over det er det en meget ren og pæn hjemmeside

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i gør det mere kompliceret end det er. Selvfølgelig skal der stå kontaktoplysninger i bunden af alle siderne, det er et ultimativt troværdigheds-signal at sende, både til Google og til potentielle kunder. 

Som andre er inde på, ville det dog give god mening at placere et link eller en knap til "Kontakt os" siden i bunden sammen med adresseoplysningerne.

En adresse placeret i footer eller sidebar vil aldrig kunne tælle som Duplicate Content. Det er derimod Duplicate Content, hvis du eksempelvis kopierer en længere tekst fra f.eks. Wikipedia og indsætter direkte på en af dine sider.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)