Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs benzinkort eller ej?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har kigget mig lidt omkring i forhold til benzinkort til en varebil og må indrømme, at det er noget forvirrende. 

Er der rent faktisk en besparelse at hente, og i så fald, hvor mener i det bedste tilbud ligger?

Mvh,

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

DNE:

Hej Amino,

Jeg har kigget mig lidt omkring i forhold til benzinkort til en varebil og må indrømme, at det er noget forvirrende. 

Er der rent faktisk en besparelse at hente, og i så fald, hvor mener i det bedste tilbud ligger?

Mvh,

Hej jeg benytter selv Shell og Statoil, jeg har kortene gennem min leasing aftale så de faktiske rabatter/forhold kender jeg ikke lige til, men du får ca 30 dages kredit, og det er jo også en fordel i nogles øjne

Mvh

Daniel

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Fra  SINSIN Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Husk at alle de gode "rabatter" på 20-30-40øre pr. liter du kan få, altid er på listeprisen, og IKKE på stander prisen!

Det vil sige, at hvis (næsten altid) der køres en lokal priskrig, er standerprisen altid under listeprisen og din rabat, så det vil sjældent betale sig. Samtidig skal du regne med at du skal betale et gebyr hver måned for at modtage regningen.

Jeg arbejder for en af landets største vognmænd, og alle medarbejdere er blevet tilbudt, at få et kort igennem OK, med en noget større rabat end ovenstående, og jeg har takket pænt nej, da det sjældent ville kunne betale sig(nærmest aldrig). Medmindre du er vognmand, og har brug for den måneds kredit du kan få på tank-kortet.

For at det kan betale sig, skal du på diesel op og have i nærheden af 140øre i rabat på listeprisen, for at det begynder at hjælpe noget på den reelle pris du kommer til at betale.

Det skal dog siges, at hvis du tanker hvor der er priskrig, og stander prisen er billigere end listeprisen -din rabat, vil du få det til standerprisen.

Vh. Lars

Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode svar.

Som i så mange andre nystartede selskaber, er likviditet essentielt, så de penge vi taber på at benytte os af et benzinkort, vil være godt tjent ind igen. 

Det virker selvklart efterfølgende, at afvige fra den løsning dog.

Rigtig god mandag,

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig er i tvivl om hvorvidt det kan betale sig kan jeg fortælle at jeg har sparet en del penge på det. Så lige en lille sammenligningside over de forskellige benzinkort som der er på markedet, hvis andre stadig er i tvivl om hvilke de skal vælge :)

Se siden her: www.findbenzinkort.dk

Kan ellers selv anbefale Statoil som i hvertfald giver en god besparelse!

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)