Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig lav konvetering - Ideer til at hæve den ? (Affiliate)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tiden har været lidt knap det sidste stykke tid, men har brugt en del energi på at få flere links til min www.kameravalg.dk hvilket så småt er begyndt at lykkes.

Jeg er nået op og have 100 besøg dagligt ret stabilt, og det ser ud til at stige stille og roligt (Måske lidt langsomt, men det stiger). Har ikke tænkt mig at bombe siden til med reklamer, dette hverken er eller har været planen. Dog er der LANGT mellem mine salg, der ofte ligger på de omkring 80 kr (Køb af et kamera).

Har afsat en del tid til sitet denne weekend, der udelukkende skal bruges til at opdatere / forbedre de eksisterende tekster og lign. Hvis det var jeres side hvordan vil prøve at hæve konveteringen ? ... Lidt af mine tanker:

 - Har prøvet at ændret "Køb XXX" til "Bestil xxx", hvilket dog ikke ser ud til at have givet det store.

 - Tænker på at jeg skal prøve satse lidt mere på billigere tilbehør ? (Dog har jeg ikke mange steder er linke til, arbejder jeg stadig på)

 - Virker mine tekst link meget dårligt, fx denne artikel ? http://kameravalg.dk/gopro-udstyr-samt-nyheder/

 - Har prøvet disse købs knapper, dog ikke set en forskel: http://kameravalg.dk/nyt-kompakt-zoom-kamera-til-rejsen-4-bud/

Det er ikke fordi jeg forventer at kunne leve af siden overhoved, men havde regnet med at der kom et salg lidt oftere når jeg har rundet de 100 besøg dagligt skal jeg ærligt indrømme.

Hvad ville i prøve at arbejde med hvis det var jeres site ?

Takker på forhånd.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at prøve med AdSense?

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nye eller tilbagevendende besøgende?

Som jeg tidligere har været inde på, så havde jeg valgt at lægge mere fokus på tilbehør til kameraerne, end du gør nu. Både dit indhold på siden og navnet på din side indikerer, at siden er til for at finde det rigtige kamera. Du kan være heldig (god) at få nogle af de besøgende til at købe et kamera via dig, men hvad så efterfølgende? Har de så grund til at komme tilbage? Hvis din side primært handler om kameraer, så er der vel ingen grund til at komme tilbage, da de jo nu har et helt nyt kamera.

Derfor ville jeg lægge noget mere vægt på tilbehør, vedligeholdelse og lignende emner, så dem der allerede har købt et kamera også har lyst til at komme tilbage til din side. Nu ved jeg ikke særlig meget om kameraer, men efter en hurtig søgning fandt jeg denne liste: http://www.photoshop.dk/pl/Kamera_tilbeh%C3%B8r_51.aspx . Der er altså masser af muligheder for at fange de brugere, som allerede har købt kamera.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

WebShopSpørgsmål:

Har du overvejet at prøve med AdSense?

Hej

Har overvejet AdSense, men ikke prøvet det endnu - Det er noget der ligger lidt bag i hoved, og ikke helt kan bestemme mig for om det skal testes.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Er det nye eller tilbagevendende besøgende?

Som jeg tidligere har været inde på, så havde jeg valgt at lægge mere fokus på tilbehør til kameraerne, end du gør nu. Både dit indhold på siden og navnet på din side indikerer, at siden er til for at finde det rigtige kamera. Du kan være heldig (god) at få nogle af de besøgende til at købe et kamera via dig, men hvad så efterfølgende? Har de så grund til at komme tilbage? Hvis din side primært handler om kameraer, så er der vel ingen grund til at komme tilbage, da de jo nu har et helt nyt kamera.

Derfor ville jeg lægge noget mere vægt på tilbehør, vedligeholdelse og lignende emner, så dem der allerede har købt et kamera også har lyst til at komme tilbage til din side. Nu ved jeg ikke særlig meget om kameraer, men efter en hurtig søgning fandt jeg denne liste: http://www.photoshop.dk/pl/Kamera_tilbeh%C3%B8r_51.aspx . Der er altså masser af muligheder for at fange de brugere, som allerede har købt kamera.

Takker for svaret ...

Jeg har omkring 30% af mine besøg der er tilbage vendende, om det er godt eller skidt mangler jeg erfaring til at kunne vurdere :) ....

Og tror du har ret omkring at jeg nok skal fokusere mere på dem der har købt kamera, i forhold til hvad jeg gør nu .... Pt har de store kamera shops ikke haft interresse i affiliate, men jeg har lidt muligheder stadig, så vil jeg klart kigge den vej her i weekenden.

Takker for svaret :)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten linker du ude til højre til "Nikon D3300 kit", men når man klikker på linket så står der på siden "Denne vare er udgået og kan ikke længere bestilles".

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Bladrede lige lidt rundt på din side, meget hurtigt for at være helt ærlig, trykkede på et af de populære modeller kamera, blev linket den side det nu var på, hvor der stod VAREN ER UDGÅET, OG SÆLGES IKKE MERE.

Ved ikke om jeg er ene om det eller ej, men hvis det er det første jeg ser hvad sådan en side, smutter jeg meget hurtigt igen.

MVH

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for påmindelse, chekker ellers jævnt de links, men kan da godt se at der står udgået.

Får jeg lige rettet i aften, og det er nu ikke pga det er en udgået model overhoved, Dustinhome forhandler åbenbart bare ikke det som pakke længere (Ændre dog ikke ved at det skal fixes)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt problemer med at logge ind til mit affiliate netværk har gjort at links ikke er blevet rettet endnu, det kommer i løbet af i aften.

Hører dog gerne hvis folk har ideer stadig, igang med at kigge på muligheden for at linke til Amazon.co.uk ganske enkelt for at tilbyde diverse tilbehør og lign jeg ikke kan herhjemme.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens henvise til amazon - men du skal huske på, at de kun har 24 timers cookie tid, så dine besøgende skal være klar til, at købe når du sender dem videre - ellers er der ingen penge til dig.

Derudover har du mange billeder i dine indlæg - og jeg har svært ved, at finde dine affiliate links. Synes du skal prøve, at få flettet flere tekst links ind i dine indlæg, da det er dem man klikker på og ikke produkter i side baren.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)