Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY social ansvarlig shoppingportal - Har du et produkt du vil sælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger, 

Jeg er igang med at starte en social ansvarlig shoppingportal op, som skal gøre det muligt for danske forbrugere at støtte op om et godt formål, mens de shopper online. 

I den forbindelse er jeg i øjeblikket ved at lede efter webshops/virksomheder, som har lyst til at blive en del af et nyere og innovativt koncept! 

I kan se mere på www.shop2give.dk - hjemmesiden er netop blevet færdig. Det er en prelaunch version, så der er endnu ingen produkter. Planen er at shoppen kommer om at køre her henover sommeren og de første salg kan ske i sommeren/sensommeren. Salg igennem siden foregår via dropshipping.

Hvis I har et produkt eller en webshop og kunne være interesseret i at høre lidt mere, så smid mig en mail: kontakt@shop2give.dk. Det er ganske uforpligtende! :) 

God weekend! 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept. Det lyder rigtig spændende.

Jeg ville gerne at jeg kunne hjælpe. Jeg har selv en webshop, men den er stadig meget ny og jeg har mange ting jeg skal finde ud af om at drive en webshop først. Men jeg ønsker dig held med dit projekt.

Med venlig hilsen

Julie Lundgaard

www.honeygold.dk

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie. 

Tak for respons. Dine tees er virkelig fede, og skulle du på et senere tid havde interesse i at tilføje en salgskanal til dine produkter, så må du endelig sige til! 

Held og lykke til dig også!

Mvh Søs
www.shop2give.dk

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en rigtig god idé, men jeg må desværre også melde pas lige nu.

Min shop er kun et par måneder gammel, så jeg har endnu ikke råd til at støtte sociale formål gennem den.

Men jeg holder øje med dig ;-)

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Din nye shop see også meget spændende ud - så hold endelig øje :) Børnetøj (og andre ting) er der også plads til!

I kan også følge med her: www.facebook.com/shop2givedk 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)