Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deermom søger forhandlere... (plakater, boligindretning)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vores webshop er oppe at køre, men vi kunne godt tænke os at komme ud i specialbutikker og evt. andre webshops hvor det giver mening.

Vi laver plakater til det moderne hjem og vi er allerede kommet godt fra start. 

Kender du en butik i din by hvor det kunne være aktuelt at komme ind, så smid gerne en besked. Også hvis du har en blog eller andet hvor det vil give mening.

Vores webshop finder I her: http://deermom.tictail.com/ og vores Facebook: www.facebook.com/deermom 

På forhånd tak og god weekend!

Mvh.

Laurits

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laurits, 

Jeg er i øjeblikket ved at starte en ny online shoppingportal op. Tanken er, at jeg skal sælge produkter på tværs af shoppingkategorier, inkl. bolig. 

Du kan se mere på www.shop2give.dk - min prelaunch er netop kommet op, og jeg er nu igang med at lave aftaler med virksomheder der har interesse i at blive en del af et nyere og innovativt koncept i Danmark. Og dermed tilføje en ekstra salgskanal til deres forretning. 

Hvis I er interesseret i at høre mere, så smid mig en mail: kontakt@shop2give.dk, og så kan jeg sende dig lidt mere information. 

God weekend! 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede illustrationer :-)

Fra Grenaa
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Tilmeldt 18. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Fra  boligindretning arkitektforbundet havearkitekt Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er en freelance indretningsarkitekt og 3D-modelbygger, der tilbyder indretning og 3D-visualisering tjenester til dem individuelt, lille organisation eller budget organisation, der ønsker at spare omkostninger og gøre din design idé bliver til virkelighed. og indføre nogle entreprenør for de bedste tilbud og den bedste kvalitet i arbejdet ...
Besøg min hjemmeside for mere information:
http://interiordesignhistory.com/boligindretning-arkitektforbundet-havearkitekt-arkitekter-indretningsarkitekt.html
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Laurits.

Jeg er faldet over et - kan man vel godt sige- ældre indlæg :) Men det bliver dine illustrationer jo ikke desto mindre flotte af. Jeg besøgte din webshop, og kan godt lide dine plakater og vil høre om du er interesseret i et evt. samarbejde, hvor jeg forhandler dine plakater på min hjemmeside Fornydinbolig.dk. Jeg sælger moderne interiør i min webshop, og blogger om den moderne, rå en enkle indretning i boligen. Er du interesseret er du velkommen til at kontakte mig med en personlig besked.

Bedste hilsner /Mette 

Fra Grenaa
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette. Jeg smider dig lige en besked på Facebook :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)