Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min aftale værd ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Henrik Hansen:

Enig at det ser underligt ud med de kr. 25 fremadrettet. De  kr. 25 var deres eget forslag og i aftalen indgik der ikke en tidsperiode og derfor var det tænkt at så længe de solgte produktet.

Klart at man ofte kan være mere gavmild, for at sikre sig salget ved at jeg bandt de 2 parter sammen og det kan jeg mærke at de er begyndt at knurre lidt over nu, efter de har fået en deal.

Men jeg må også sige at den aftale med de kr. 25, ( som er 1/3 af fortjensten ved salg ) var med tanke på at salgsfirmaet stod for hele salget og styrede dette.

Nu har de selv lavet en agent aftale med producenten, som jeg formoder er en provisionsaftale og således er der ikke plads til kr. 25 til mig og nok derfor vil de afslutte det med en engangs sum

Min egen tanke har ligget på 1 års af det estimerede salg, men det tror jeg er for voldsomt for dem. Men fair synes jeg i forhold til det aftalte.

Det er typisk det, som der sker, når to firmaer arbejder sammen. Og så vil de sikkert hellere selv tjene pengene eller give rabat til kunderne, fremfor at give dig en stor bid af kagen.

Nu ved jeg ikke, hvor meget tid du har brugt på at få dem til at indgå en deal? Det kunne du også tage i betragtning i forhold til aftalen. Er der brugt f.eks 50 timer, så vil f.eks 100.000 kr jo stadig være en ret god deal i forhold til arbejdstiden (dermed ikke sagt, at du skal sige ja til 100.000 kr, det er blot for at sætte tingene lidt op imod hinanden).

Hvis de synes, at 750.000 kr er for meget, kunne du foreslå dem det halve? Det er stadigvæk 375.000 kr, hvilket jo stadig må være en god deal for dem, hvis de stadigvæk kan tjene så meget :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er dem der vil lave en anden aftale end den indgåede, ville jeg lade dem komme med udspillet.

Jeg ville skrive til dem, at udspillet de kommer med skal være under hensyn til jeres allerede indgåede aftale, samt det forventede salg pr. år.

Dette vil indikere at du ikke lader dig spise af med et mindre beløb, men omvendt også øge risikoen for, at de vender tilbage med noget lignende: Vi har ikke indgået en aftale med dig, men for at vise god vilje vil vi gerne udbetale et engangsbeløb på 5.000 kr.

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak AnyFellow

Nu ved jeg ikke hvordan dit svenske er men her er hvad der er skrevet til mig og Henning er den danske producent.

Hej Henrik 
Jag hade ett möte i går med Henning här i Malmö och vi börjar närma oss ett avtal. 
Det som kvarstår nu är din betalning för din roll i det hela. 
Vi pratade om att hitta en bra kompression till dig, och Henning föreslog att jag skulle kunna betala dig en engångsumma? 
Hur ser du på att få en en gångsumma betalt för det arbete du lagt ner ? Och vad tycker du att den i så fall skulle vara ? 
-----
Jeg er enig med dig,  at de må komme med et udspil, eftersom de har ændret på forholdene, som den fælles aftale blev dannet under.
Muligheden for benægtelse af aftale kan opstå og Man ved jo aldrig og når der er penge mellem folk, kan meget  ske. Men da jeg nok har 100 mails, som alle peger på at vi trækker i samme retning og med fremtid i.
I deres mail nævner de jo en gangssum og det betyder jo indirekte også at denne engang sum, må erstatte noget tidligere. Så ved en domstol vil de nok få det svært.
Faktisk er det de har opnået meget større, end et enkelt produkt til Salg i Sverige, Men i alt nok 30 produkter til  salg i Sverige og Norge, som jeg også skulle have del af, da jeg jo har sikret det Svenske firma til eneret.
Ovennævnte skulle nok kunne give dem en nettofortjeneste på 4 mill pr. år og det betyder jo samtidigt også at værdien af firmaet stiger betragteligt.
Så derfor blev jeg j0 også bekymret, da der står i sidste afsnit af deres mail, at de taler om en god sum for det arbejde jeg har lagt, men taler ikke om kompensation hvad jeg mister  men den del vil jeg benævne at de skal huske på :-)
Hilsen fra Henriik

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skete der lige her !!!!

En super fejl fra Henrik

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)