Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero bogføring af fast leverandør...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes

Jeg har sendt dig en mail :-)

De bedste hilsner

Camilla

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Smarte Løsninger IVS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde nu været rart om du så lægger et link til den guide du lover! Jeg har googlet mit problem - som er det samme som trådstarters - og denne tråd er det eneste google lige finder til mig. Jeg kan ikke finde din guide.

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Fra  TIN-Huset I/S Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes,

Hvis du synes regnskabet er lidt for besværligt, så vil vi hos TIN-Huset gerne hjælpe dig. Du kan bare sende en mail til info@tinhuset.dk, så finder vi ud af en pris til dig.

Så kan du også få mere til at arbejde i stedet for at sidde og svede og bogføringen.

God dag,

Mvh TIN-Huset

Fra Valby
Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Race-faster.com Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har op til flere leverandører hvor jeg også har leverandørservice og dermed betaling én gang om måneden, og hvis jeg skal sidde og bogføre hvert eneste bilag i kassekladen løbende over måneden for at afstemme op mod banken for hver leverandør hver måned, så dør jeg lidt indeni tror jeg. Det var unægtelig omstændigt ift. 'normal' bogføring. Kan man vitterligt ikke bare bogføre PBS betalingen én gang om måneden og notere faktura-numrene ned og så bare gemme dem i Dropbox? I tilfælde af Revision ligger de fuldt ud tilgængelige og man har sikret gennemsigtighed i sine vareindkøb?

I øvrigt, findes der et link til den guide Camilla? Jeg kan ikke finde den på Dinero.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)