Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intranet til små virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg leger med ideen om at udvikle en intranet løsning til mindre virksomheder, en løsning hvor medarbejdere og ledere let kan finde frem til oplysninger og dele viden.

Hvis du har input til hvad en sådan løsning kan indeholde, hvad der kan være med til at hjælpe i dagligdagen så send mig en besked

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kristian

Der findes allerede flere løsninger her, hos os benytter vi Basecamp, det er egentlig et projektstyringsværktøj, men det passer os fint da vi er en projektvirksomhed.

Derudover anvender vi google apps for business, her har adgang til Google Sites, det giver os også mulighed for et Intranet, og jeg mener også at man får nogle muligheder med office 365.

At der allerede findes løsninger, betyder jo ikke at det er en dårlig idé, tværtimod viser det jo at der er et marked hvor man er villig til at betale for den slags.

Men du er her oppe mod nogle voldsomt stærke konkurrenter, så jeg tror du skal finde dig en Niche at starte i, hvor du kan lave en løsning der mere direkte understøtter deres behov, jeg kunne godt være bange for at "Intranet til alle mindre virksomheder" vil blive for ukonkret.

Anyway - held og lykke med projektet.

//Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Trello er simpelt og nemt at gå til.

Fungerer mest af alt som en intelligent opslagstavle

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, så ikke at du selv ville udvikle noget, læste det som om at du ledte efter en løsning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)