Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man når en kunde vil afskrive gæld gennem en rekonstruktionsproces? (dagen efter momsfristen)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis Føtex ikke betaler landmanden så vil jeg dag gerne vide det, så jeg kan lave mine indkøb hos nogen der ikke er en svindler.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et af de centrale spørgsmål du skal afklare er om DIN kunde vidste at de ikke ville kunne betale da de bestilte.

I så fald er PERSONEN ansvarlig ikke kun firmaet. 

Om du kan trække dit produkt kan jeg ikke svare på men ovennævnte er relevant.

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et nyttig svar. Tak for det. Smile1

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input John. Du er altid utrolig hurtig til at komme med udfyldende svar.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper_nl:
Det står dig selvfølgelig frit for at gøre det på denne måde. Men måske du skulle overveje at investere i en halv times rådgivning hos en advokat som ved lidt om konkursret inden du går igang. Jeg kan sagtens se en potentiel risiko ved din plan som kan koste langt mere end et par tusind!
ja det kan givet være farligt. 3 parts kunden har købt i god tro - og du skal være sikker på ikke at kunne sagsøges af ham hvis du går ind og gør noget. Du kan teoretisk blive ansvarlig for en endog meget stor skade. Du skriver selv der ikke er lavet en aftale - så er der heller ikke aftale om hvem der får rettigheden ved salget - og det er i alle fald klar fejl.
Ved film skal alle rettigheder specificeres. Både dine overfor evt medvirkende - at det må  bruges til formålet og evt om det må klippes til andet formål- musik alt + rettigheden når du sælger skal være specificeret - overgår den til køber - er det rettighed til at vise han køber eller råfilm osv. Han kan jo, uden aftale, påstå, at I har aftalt at han selvsagt fik alle rettigheder ved købet - og du kan sige han lyver - og så kører den - og du er så oppe mod rekonstruktionsadvokaten

Tag en advokat inden du oven i tabet får skabt flere problemer i bare vrede

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Skulle ønske jeg havde råd til at få en advokat indover. Det har jeg bare ikke. Jeg sætter pris på jeres råd men hvis i har ret så kan det være jeg får problemer. Man kan jo hellere ikke bare finde sig i hvad som helst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
og du er så oppe mod rekonstruktionsadvokaten

..... som jo egentlig skal varetage kreditorernes interesse....

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det er vel spørsmål om hvlike kreditorer der bliver ivaretaget mest. Jeg frygter at jeg med mine beskedne 10 000 udestående –der dog udgør en væstentlig andel af min beskedne omsætning– bliver overset når der er andre der har hundretusinder til gode, deriblandt skat, banker og advokatfirmaer. Er der nogen der ved om der er nogle regler der styrer fordelingen af midlerne eller er det bare rekonstruktørens mening?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mig bekendte må rekonstruktions advokat slet ikke forfordele - alle skal ha samme procent i forslag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Cookie - John Hannover:
og du er så oppe mod rekonstruktionsadvokaten

..... som jo egentlig skal varetage kreditorernes interesse....

ja fælles interesse og derfor ikke er vild med nogen kreditor der vil kunne trække produkt tilbage ensidigt - og skabe yderligere underskud som de øvrige kreditorer skal dække

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)