Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Told og Skat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes lige i skal have historien.

Startede i januar med at ringe til told og skat fordi de havde sat min forskudseopgørelse ALT for høj.
Jeg ringede og fik den sat ned efter at blevet kastet mellem afdelingerne 1 times tid.... puha så var den klaret...

Februar...
Ny regning... damit...
Ringer igen.... bliver kastet rundt et par timer denne gang.
Beskeden er at IT systemet er nede men de nok skal slette det.
Puha nu må jeg være færdig.

Sidst februar..
Ringer lige en ekstra gang... havde sådan på fornemmelsen at tingene ikke var i orden og gad ikke se flere regninger.
Kære Firmaconnect, du har ganske ret, vi har ikke styr på en skid lød meldingen.
Men bare rolig denne gang skal vi nok.

April
Overskuende skat... nej hvor dejlig - bare en skam at de er holdt tilbage da du kære Firmaconnect skylder det offentlig penge.
Ringer igen.... denne gang endnu længere ventetid samt total kaos pga af mange henvendelser.
Det er vi kede af men kan ikke nå at rette det og jeg MÅTTE da lige have lidt tålmodighed.
Normalt er jeg en meget rolig og forståelig person men nu var det sgu for meget...

Maj...
Endnu ikke sket en skid dog fik jeg skattepenge tilbage -det beløb jeg started med januar med at få slettet.

Ringer så igen og denne gang har det ene system registeret at jeg skal have pengene tilbage men får beskeden at det andet endnu ikke har set det, denne gang gik det meget hurtigere var kun forbi 5 afdelinger.

Midt Maj.
ringer igen og denne gang ved de ikke hvem den ansvarlige er så er rigtig heldig at tale med hele 8 forskellige medarbejder.
Endelige er der en som mener hun har styr over det og siger at jeg vil få pengene udbetalt inde for en uge.

Kære told og skat, der er nu gået 9 dage og har indtil videre talt med 5 hos jer.
Lige nu sidder jeg og venter på tilbagemelding fra jer og undre mig over hvordan danmark egentlig kan køre rundt.

Jeg er temmelig sikker på at det IKKE er jer som får jorden til at køre rundt.......... 

Tror jeg finder mig noget stille afslappende musik og forsøger at komme ned på jorden igen.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sku ikke så meget at gøre.
Lie down, try not to cry, cry a lot.

Håber dog på det bedste, og tingene går hurtigst muligt, har selv været igennem noget lign. med Skat, tog omrking 5-6 måneder at skulle ringe frem og tilbage før den sag sluttede.

MVH 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sindustries:

Der er sku ikke så meget at gøre.
Lie down, try not to cry, cry a lot.

Håber dog på det bedste, og tingene går hurtigst muligt, har selv været igennem noget lign. med Skat, tog omrking 5-6 måneder at skulle ringe frem og tilbage før den sag sluttede.

MVH 

Tak for godt råd.... crying anyway Skype-Crying
Finder så lige noge stille baggrundmusik til arbejdsdagen.... hehe
https://www.youtube.com/watch?v=qycqF1CWcXg 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)