Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finch til adwords, godt eller dårligt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Fisknu.dk & Outdoornu.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi prøvede Finch efter at deres telefonsælger var meget overbevisende. Jeg var fra starten af meget skeptisk ang. deres strategi, men ville give dem en chance.

Vi investerede mere end ellers for deres kampagne, men kunne hurtigt se at det kun var spild af penge og tid. Jeg forsøgte at opsige abonnementet efter kort tid og forslog at betale for de få dage vi havde brugt det, men de insisterede på at vi betalte for hele måneden, selvom vi var meget utilfredse og allerede havde mistet, for vores forhold, mange penge på deres i mine øjne latterlige kampagne. Det stod godt nok også i kontrakten, at abonnementet først kunne opsiges i slutningen af måneden, fint nok, men en måned senere, efter abonnementet var opsagt, og efter en måned hvor vi ikke har hørt noget fra dem, får vi så en ny regning fra Finch!

Fra Nielsen
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Det har fungeret for os. Og jeg syntes ellers at jeg vidste en del om AdWords, men dem fra Finch lærte mig en hel del. Prøv evt. deres gratis Audit analyse hvis du er i tvivl. Det er den mest dybdegående analyse jeg har set på søgeordsniveau. Og vi havde masser af hands-on på vores account. De har et helt Roadmap som de ruller ud i samarbejde en. Performance var god, men det er klart at de ikke kan skabe revolutionerende resultater måned efter måned.

Men hvis du har styr på PLA kampagner, Search Kampagner, Display kampagner, Re-marketing for Search kampagner og mobil kampagner og sætter individuelle bud ud fra omsætningen i forhold til omkostningen på søgeordet, så kan man godt leve uden Finch.

Jeg er dog af den overbevisning at det gælder om at teste nye ting, da vores branche bevæger sig meget hurtigt og det er svært at følge med, med gammelt manuelt arbejde.

Og til alle de andre som bare skriver dårlige ting, I skulle skamme Jer! Er det virkelig det ansigt/niveau som middelmådige Eshops og webbureauer ligger for dagen?!

Fortæl os hvad i gør anderledes end Finch - så vi kan få en konstruktiv dialog omkring forbedring af vores eshops AdWords performance. Det er vel vores fælles mål.

Nyd dagen, (nogle har fortjent det) :)

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for en yderst suspekt anmeldelse! :) Du bruger dit første indlæg på at rose et firma, som mange før du, har kritiseret... Alle har selvfølgelig ret til egen mening - Men jeg personligt finder det en smule suspekt? : /

- Jeg håber at jeg har fortjent at nyde dagen...

Frank

Fra Nielsen
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg vidste at der var en som gerne ville lege Scherlock, tak :)

Jeg synes nu ikke jeg roser dem. Jeg har brugt nogle af de bureauer som er i tråden (men dem stille du dig ikke kritisk over for). Nogle med bedre erfaringer end andre. Jeg har haft PR gruppen, Weboptimize, Online partners, Onlinestrategi.dk. Jeg har også brugt Finch.

Men siden du nu tager dig tid ud af din travle hverdag så går jeg ud fra at du har brugt Finch? Eller måske nogle af de andre bureauer siden du er med her.

Min pointe med dette er blot, prøv noget nyt, lad ikke nogle andre tage beslutningen for dig. Ved at prøve noget nyt læres der noget nyt. Og der mener jeg er essencen i vores branche og en del af det at være en ekøbmand.

 -I for til at nyde dage, så håber jeg så sandelig at du selv ved om du har fortjent det!!!

A

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var forresten ikke deres robot jeg mente, men deres manuelle jeg mener.

Jeg talte efterfølgende med flere af deres kunder som faktisk var rigtig godt tilfreds. Vi bruger ikke finch, men vi har endelig kun hørt godt om dem fra deres kunder, og jeg har også talt med Michael derinde fra, som faktisk virker som en rigtig kompentent adwords gut, som har styr på sit, og også konveteringsptimering, så i behøver ikke frygte finch, det ser faktisk ud til at de har styr på det de laver :-)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)