Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debatforum på Wordpress Platform - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Wordpress har som standard en blog-funktion og en "opret brugerfunktion". Det er dog lidt træls når brugerne reelt set ikke kan andet end at bare "like" og kommentere på indlæg. Findes der et plug-in (betalt eller gratis?).

Er der nogen derude der har erfaring med 2-vejs kommunikation i form af "forum" baseret på Wordpress? Altså hvor brugere selv vil kunne oprette indlæg præcis ligesom jeg er lige ved at gøre i skreven stund?

Mange tak!

Hilsener

Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på bbpress http://bbpress.org/ 

Det er ved at være længe siden jeg har "leget" med det, men det er vist kun blevet bedre siden dengang

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter, 

Der findes et plugin til Wordpress kaldes BBPress, som er fantastisk til, at lave et forum i. 

-Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt - tak begge to! Glæder jeg mig til at afprøve!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med feedback til hvordan det har fungeret for dig, overvejer det selv nemlig når der bliver tid i kalenderen.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev så i går, tilfældigt, også introduceret til BuddyPress. Jeg vil prøve at kigge på begge. 

Til jer to andre:

Når nu I er så satans kloge, kender I så også til nogen "ekstranet" funktion? Hvor udvalgte brugere får udvidet information på sider + mulighed for evt. at kommentere på oplæg og sider, uden øvrige brugere kan se de? + alternativ menu for specielle brugere? 

Jeg ved vi er ovre i noget brugersegmention, men det er som sådan mere EKSTRANET-funktionaliteten jeg er ude efter...

Så er det på banen!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)