Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af børnetøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er godt igang med at købe et varelager, så jeg kan åbne mit eget, men jeg kan bare ikke finde nogle import firmaer det har børnetøj, er der nogle der har nogle adresser, eller kan henvise til et sted, hvor de kan findes?
På forhånd tak
steiness11
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Er ikke helt sikker på, at jeg har forstået dit spørgsmål. Vil du sælge børnetøj, og mangler leverandører af tøjet? Der er modemesse i København i næste uge, og i Bella Centeret kan du finde rigtig mange leverandører af børnetøj. Det de har med er tøjet til næste efterår/vinter. www.ciff.dk
 
Hilsen
 
 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Jeg takker også for svaret Lene - for jeg står med samme problem - selvom dit svar er 2 år gammelt er det stadig relevant.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da rigtig dejligt at kunne hjælpe, selvom rådet er givet for så lang tid siden. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe mere.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Saigon
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Citér

Jeg har forbindelse med frabriker i Vietnam som kan levering Børnetøje er du interres. velkomme send mig din email. så jeg kan send billede til dig .

tnnmdk@yahoo.dk

info@aaas.dk

MVH.

Tien 

Tilmeldt 10. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg vil meget gerne have kontakter fra Vietnam omkring børnetøj.. Send mig gerne link til websites...

Mvh Annika

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)