Hej, Jeg købte d. 3/5 en bøtte voks til en pris af 29 kr. hvor fragten var gratis. Eftersom jeg selv har haft webshops og aldrig før har oplevet sådanne problemer. Så var jeg dum nok til at hoppe på købet uden at læse om hjemmesiden. Efter jeg søgte lidt efter virksomheden fandt jeg en masse dårlige nyheder om siden, hvis bare jeg havde set dem før jeg handlede der. Så havde jeg da også været væk fra siden med det samme. bla. http://nyhederne.tv2.dk/2014-04-02-pas-på-tilbudsside-bondefanger-kunderne http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/internet/ECE2253486/anmeldt-dealsite-truer-med-injuriesag/ http://www.bt.dk/danmark/er-du-blevet-snydt-af-dealsite-matas-tilbud-til-100-kr.-koster-tove-3000-kr Her godt 16-17 dage efter købet bliver der så trukket 1497 kr for det medlemsskab som man tilmelder sig. Dog synes jeg virkelig ikke det stod nogle steder da jeg købte voksen. Men herefter har jeg læst det i deres betingelser (http://dealstreet.dk/terms/) læs i bunden der. Men jeg tænker at jeg evt. har en mulighed for at få pengene tilbage? Jeg ved dog ikke helt hvordan, der er jo en masse advokater på dem fra div. firmaer? Jeg har heller ikke modtaget det produkt som jeg bestilte men pengene for produktet er trukket. Der vil man vel kunne gøre et eller andet fordi man ikke har modtaget produktet? Hvordan er jeg stillet her? |
Gå ind på www.forbrug.DK , find menuen forbrugerhotline og få dig en snak med dem. Der er tale om rigtigt kompetente medarbejdere :)