Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er begyndt at interesser mig for ledelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg er begyndt at interesser mig meget for ledelse og hvad der dertil kommer, det jeg godt kunne bruge af råd her er om nogle kan anbefale nogle gode leadership bøger, om der findes nogle gode kurser/coach som evt. er gratis at deltage i eller om der er nogle leadership forum's netværk som man kan deltage i?

Jeg er temmelig ny inden for ledelse, er ved at have afsluttede et kursus "GLU" (Grundlæggende Ledere Uddannelse ) igennem AMU som jeg har fået lov til at min arbejdsplads, jeg ser dette rigtig spænde og kunne utrolig gerne tænke mig at lære endnu mere, da personlig udvikling samt leadership virker meget spænde.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt vider her i begyndelsen.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede min leder karriere med at læse ledelse på Akademimerkonom basis. Det er et rigtig godt sted at starte og du kan typisk tage disse kurser i aftentimerne som turbohold. Hvert hold tager typisk 5 til 6 mdr. inden du tager eksamen på det felt du nu har haft.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig fedt, er der nogle adgangskrav eller hvordan hænger det sammen? har du et link som man evt. kan læse lidt mere op på?

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sådan er der ingen krav, dog skal du have en smule viden med i bagagen, da disse kurser typisk er turbo hold, og du ofte har 7 til 10 gange undervisning inden du skal afleverer en opgave som du efterfølgende skal forsvare.

Du skal blot søge på " merkonom/akademimerkonom" i dit område så vil der sikkert komme en del steder op.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)