Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger hjælp til at finde en god leverandør fra Kina.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg åbnede fornyligt en webshop hvor jeg har besluttet mig at sælge gadgets. Jeg skynd mig at oprette firma og købe det første produkt. Alt gik fint bortset fra jeg opdagede at på en side som Alibaba alle producenter sælger mere eller mindre 200 varer som minimum, det er faktisk 90 % af producenterne sælget minimum 1000 + varer af gangen. Jeg fik skrevet med mange af producenterne og  fandt ud af at om du købet 10 varer eller 100 varer er fragten mellem 80 til 100 dollars. Det jeg søger er et kinesisk firma som er bosat selvfølgelig i Kina som skaffer varer fra de forskellige producenter i lad os sige f.x 50 stk af den ene vare og 50 af den anden vare . Forskellige varer fra forskellige producenter, så jeg kan bestille 15-30 forskellige varer ad gangen til shoppen. Så en fælles fragt til det hele lad os sige f.x 300 USD. Nu har jeg knap  200 ens stk af den samme vare hjem og min webshop er ikke den mest spændende med en vare i sortiment. Så hjælp please hvis I/du kender sådan et firma i Kina som arbejder på denne måde. MIn ide er at sende dem links for eks fra alibaba og de kan sende mig pris på varerne. Selvfølgelig ville det være lidt dyrere for mig på den måde men for mig er det  det vigtigste at have besøg og salg i butikken end at spare penge til at begynde med.

På forhånd tak Aminos Big Smile

Bobby K.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer til at spilde både tid og penge på den måde :-)  Hvis du ikke har pengene, så lad vær' at starte på den måde. Start i det små i stedet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob. Tak for svar men start i det små?? Hvordan? Og hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)