Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SOLEO.dk - Gratis TV online

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har startet siden SOLEO.dk som samler videoer af TV-serier og programmer.

Jeg vil rigtigt gerne have feedback på siden generelt, men også meget gerne af opbygningen af siden - Mener I der skal laves særskilte sider til hver sæson af en serie? Skal oversigten over sæsoner og afsnit være ovenover teksten der er til hver serie? Hvor tror I annoncerne vil skabe flest klik og samtidig ikke forstyrre brugeren?

På forhånd mange tak for feedback! :-)

Med venlig hilsen,
Tobias Hyleborg 

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler en masse ting! 

Især er der mangel på grafiske elementer stort set alle steder på siden. 

Udfor eller ved hver kategori man kan gå ind i, ville det være fint med et mindre billede fra serien. 

Inde på de forskellige sider, savner man også et stort logo eller banner i toppen til at give lidt liv til siden. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du styr på reglerne for det du laver?

Jeg tvivler stærkt på, at du må gøre det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:

Der mangler en masse ting! 

Især er der mangel på grafiske elementer stort set alle steder på siden. 

Udfor eller ved hver kategori man kan gå ind i, ville det være fint med et mindre billede fra serien. 

Inde på de forskellige sider, savner man også et stort logo eller banner i toppen til at give lidt liv til siden. 

Synes du forsiden ser bedre ud? Jeg har smidt billeder ind for hver serie.

Der er allerede billeder fra hver serie på de forskellige sider - Kan du måske uddybe hvad du tænker der kunne være godt?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Har du styr på reglerne for det du laver?

Jeg tvivler stærkt på, at du må gøre det.

Det sad jeg også lige og funderede over. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Har du styr på reglerne for det du laver?

Jeg tvivler stærkt på, at du må gøre det.

I realiteten embedder jeg jo blot YouTube-videoer?

Set fra mine øjne må det være uploaderen af videoen eller Google (der ejer YouTube) der krænker rettighedsejeren. Er selvfølgelig bevidst om at det på kanten det her, men kan samtidig også godt være jeg skal have fundet ud af det 100 % før jeg går videre.

Tak fordi du lige minder mig om det!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville være påpasselig med at starte en side som denne. Den bygger jo på andres ulovligheder (at andre har brudt ophavsretten). Muligvis bryder du også selv ophavsretten ved at embedde videoerne på din side - men det er en gråzone. Jeg ved eksempelvis, at KODA ikke accepterer, at man embedder videoer med musik på sin side, uden at betale rettighedshaverne (dvs. KODA og Gramex) for det. KODAs argument er, at musikvideoerne er et indhold der kommer ens side til gavn, og derfor er det også rimeligt, at man betaler for det. 

Jeg tror dog højst du risikerer et krav om at fjerne materialet fra dit site, og hvis du efterkommer det, ikke meget mere. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tritonus:

Jeg ville være påpasselig med at starte en side som denne. Den bygger jo på andres ulovligheder (at andre har brudt ophavsretten). Muligvis bryder du også selv ophavsretten ved at embedde videoerne på din side - men det er en gråzone. Jeg ved eksempelvis, at KODA ikke accepterer, at man embedder videoer med musik på sin side, uden at betale rettighedshaverne (dvs. KODA og Gramex) for det. KODAs argument er, at musikvideoerne er et indhold der kommer ens side til gavn, og derfor er det også rimeligt, at man betaler for det. 

Jeg tror dog højst du risikerer et krav om at fjerne materialet fra dit site, og hvis du efterkommer det, ikke meget mere. 

Kan sagtens se problematikken i det. Specielt i dit eksempel. Tak for det!

Jeg vil kigge nærmere på det, men lade den ligge online uden at reklamere/skabe links til den, indtil jeg får klart svar på, om jeg gør noget galt. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Det er ikke lovligt at linke til ting der er imod ophavsretten, og Copyright, jo mindre du har en aftale! 


Også selvom den ligger på en anden service. Jeg har i min meget tidlige alder også lavet sådan en side, hvilket blev taget ned meget hurtigt. Det kan sagtens blive en dyr fornøjelse. 

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

deltro:

Har du styr på reglerne for det du laver?

Jeg tvivler stærkt på, at du må gøre det.

I realiteten embedder jeg jo blot YouTube-videoer?

Set fra mine øjne må det være uploaderen af videoen eller Google (der ejer YouTube) der krænker rettighedsejeren. Er selvfølgelig bevidst om at det på kanten det her, men kan samtidig også godt være jeg skal have fundet ud af det 100 % før jeg går videre.

Tak fordi du lige minder mig om det!

Du henviser til materiale beskyttet af lov om ophavsret. Det gør thepiratebay også, og de er som bekendt blev dømt for det....

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)