Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godkende vare i Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg flytter til Kina (Shenzhen). Så hvis der er nogle der skal have hjælp til at godkende vare i Shenzhen så skriv. Så slipper i for en masse bøvl med, at bestille enkelt vare hjem for, at finde den rette leverandør.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville gerne have hjælp til at vide om der er nogle gode leverandør af mobiltelefoner i Kina.. om du kan tjekke dette og finde ud af priser og finde ud af det med fragten osv ?

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  pontaz.com Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad tager du for at forhandle i Kina?

Jeg har selv været i Guangzhou, og min fornemmelse var, at det var stort set umuligt at forhandle med leverandører i området uden at kunne tale Kinesisk eller have en tolk med sig -  er det noget du kan eller vil der være yderligere udgifter til evt tolk?

Mvh Benedicte

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benedicte

Tak for din henvendelse

Jeg taler ikke kinesisk. Jeg har en tolk der ude. (Men hun er tilknyttet min primær opgave)

Når du skriver forhandle, kommer det jo an på hvor stor en kunde man er. Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i det. Men det er jo helt vildt hvad de får af henvendelser med folk, der vil købe meget lille oplæg og forventer en stor rabat.  

Dette jeg tilbyder her er mit Bi-job. Så det er ikke der jeg skal tjene mine penge. Men en god måde at komme til at kende det lokale forretnings liv. Dermed vil det være til en rigtig attraktiv pris. 

Så Benedicte, skriv en PM hvis vi skal arbejde videre, med lidt mere ud-dybene hvad det er du søger.

MVH

Kasper 

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ahmad

Har du gjort noget indledende arbejde ?.
Hvad er formålet er det bare til normalt brug, som man ser i alle tilbuds aviserne. Eller er det noget der skal bruges til noget specielt.
FX. Ældre mennesker,extrem arbejde m.v

Skriv en PM. hvis vi skal arbejde videre med din ide.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jamen jeg har nogle forskellige projekter igang,. Og de skal bruges til forskellige formål..

For det første så skal en hel del af dem bruges nede i Irak,, vi har åbnet et center hvor vi lære folk at udvikle software gøre brug af apps og brugen af mobiltelefoner..

Det andet er tablets til skolerne.. Vi har lavet en aftale med en folkeskole at alle elever vil i fremtiden få tablets istedet for bøger.. Ligesom der er i Danmark i nogle skoler.,

Og det trejde er til min mobilbutik her i Danmark at jeg vil have en hel del på lager da salget går for hurtigt og ikke kan følge med på lager..

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ahmed

Det lyder spændene

Kan du liste op hvad du har af krav til produkterne ?.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)