Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Affiliate netværk?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har aldrig hørt, at man SKAL bruge et CVR nr, det er kun hvis du allerede har et firma.

CPR nr. har jeg heller aldrig hørt om, at man skal bruge. Jeg bruger det hverken hos Partner ads eller hos Tradedoubler.

Håber det hjælper lidt, eller hvis andre vil byde ind med noget mere :)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare hold dig væk fra Tradedoubler. Har stadig salg som efter et år ikke er udbetalt No

Jeg ville vælge ADService hvor alt køre perfekt. Selv efter mere end et år har der ingen problemer været.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

bimmer47:

Har aldrig hørt, at man SKAL bruge et CVR nr, det er kun hvis du allerede har et firma.

CPR nr. har jeg heller aldrig hørt om, at man skal bruge. Jeg bruger det hverken hos Partner ads eller hos Tradedoubler.

Håber det hjælper lidt, eller hvis andre vil byde ind med noget mere :)

ADService kræver CVR nummer. Nok mere for ikke at få alle de useriøse som ender hos Tradedoubler og Partner Ads. Desuden er du hos ADService godkendt til alle programmer på forhånd.

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo okay, så kan jeg også forestille mig, at ADService er meget seriøse omkring deres service og programmer. Men så er det jo også godt nok, at man på forhånd er godkendt, så man kan komme i gang.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svarene mange gange men har et par spørgsmål til :-)

1. Det man tjener på Affiliate vil skulle oplyses til SKAT som B-indkomst?

2. Hvordan er det med udlandske Affiliate programmer? Skal man være registreret som firma eller kan man gøre det på samme måde som her i DK?

På forhånd endnu en gang tak og undskyld til trådstarteren for at hijacke tråden 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander Dahlerup

Jeg arbejder med et firma som godt kan være interessent for dig. Skriv gerne en PM

vh

Mtgp83

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne smide mig en mail på kontakt@boxoffun.dk eller alexander@dahlerup.net :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)