Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på ny bogportal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 44
Fra  CT Invest Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære ærede Aminoer. 

Jeg har netop, sammen med min kollega, lanceret en ny bogportal hvor det er muligt at købe og sælge brugte studiebøger - helt gratis. 

Hjemmesiden hedder http://www.studytime.dk/ . 

Jeg vil være glad for at få feedback af en hvilken som helst art, og evt. høre hvad I synes der skulle til for at I ville bruge en side som denne?



På forhånd tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Christopher Tranæs  

 

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det I kan som pensum.dk ikke kan? Det tager jo tid at bygge en masse brugere og brugte bøger op, og jeg kan ikke finde nogle af de bøger jeg leder efter. Måske kan I lave en browse-funktion så jeg rent faktisk kan se at der er bøger derinde. Noget social proof i retning af "3500 bøger til salg lige nu". Ellers kan I jo overveje at når man søger efter en bog der ikke er til salg, så foretages der en prissammenligning ligesom på bogpriser.dk.

En ide til hvordan I kan adskille jer, er at samle pensumlister til de forskellige semester på de forskellige studier, så jeg hurtigt kan se hvilke bøger jeg har brug for i næste semester og søge efter dem direkte i jeres database.

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve siden er god, flot og går direkte til det brugeren kom til, nemlig køb og salg af studie bøger. Hvis man f.eks. tager hovedgangspunkt i Pensum og Bogbasen, så er jeres design meget bedre og mere overskueligt. 

Men når det så er sagt, så har jeg indtil videre ikke fundet en eneste bog, der er til salg. nu ved jeg ikke om I lige er åbnet, men hvor reklamere i henne eller hvor har I tænkt jer at reklamere henne? 

Til sådan en side som jeres, ville Facebook være et godt reklamationsmiddel, da de fleste unge mennesker mellem 18-25 år (som jeg tror er jeres målgruppe) er på!

Nu er jeg nysggerig, men er det meningen at I vil tjene penge på siden, hvis ja hvordan? Eller er det bare for at være flinke og hjælpe andre studerende at I gøre det. Smile  

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København N
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 44
Fra  CT Invest Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak begge jeres indlæg! De er rigtig gode og giver stof til det videre forløb. 

Mads, tak for de pæne ord omkring siden. Det er nemlig vores ide at lave en side som pensum.dk og bogbasen blot med flottere design og lettere at gå til.

Hjemmesiden er netop gået live i går, så der er desværre ikke rigtig kommet annoncer på endnu. Det er denne proces vi synes er svær - nemlig at få de første til at bruge den.

Vi reklamerer allerede på facebook, og har oprettet facebookpage og annoncer. Giv den gerne et like :) https://www.facebook.com/Studytimedk .  Vi tænker på at lave en konkurrence hvor man kan vinde noget hvis man opretter en bruger og laver en annonce og deler den på facebook - dette kunne få flere folk til. 

Vi mener at det ville være lige godt umuligt at få en side som denne op at stå hvis det kostede noget at bruge den, så den skal være 100% gratis hele vejen igennem.

Hvis I har andre ideer til hvordan man kunne få folk til at oprette annoncer på siden, så sig endelig til! Jeg tænker, det er jo 100 procent gratis, så hvorfor ikke gøre det? 


Med venlig hilsen

Christopher 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal det være 100% procent gratis at bruge den, men dette er også en ting I kan reklamere for på jeres startside. Det er noget mennesker elsker, alt skal være gratis og det vil også skaffe jer flere bøger på jeres site. Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)