Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Søger spiritus leverandør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig.

Jeg er ved at få startet en webshop op hvor jeg vil sælge spiritus. Der har jeg brug for en leverandør der kan levere det til gode priser. Det jeg skal sælge.
Mōet, Krug, belvedere, Grey goose osv. De eksklusive mærker.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu når du vil sælge de eksklusive mærker, så vil det være meget bedre at købe det direkte fra mærkerne! Grib telefonen og være ikke bange for at ringe til dem. Der kommer højsandsyligt til at gå lang tid før du få en aftale i hus, da de eksklusive mærker ikke vil ødelægge deres brand og sælge i små, ueksklusive butikker/webshops.

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også det jeg havde tænkt mig, men der jo også metro, men man kan nok forhandle priserne. Måske, er i opstart fasen, så vil ikke bruge pengene på et lager ? Hvis du forstår.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har du jo faktisk selv svaret på dit spørgsmål - så få fat i Metro og hør om du kan købe til gode priser - Held og lykke med forretningen. 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

det kræver en god portion penge hvis du skal kunne købe direkte fra producenterne ved jeg. Desværre er der ikke særlig mange penge at tjene på disse produkter medmindre du køber dem fra producenten og selv her er avancen lille på f.eks. Moet & Chandon.

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne smide mig en besked, jeg kan hjælpe dig med nogle eksklusive mærker, som først er ved at komme ind på det danske marked. Kæmpestort potentiale!

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er min mail
Justbooze.dk@gmail.com
Send mig en mail

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Se endelig din indbakke :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at i hvert fald ca. 1/3 af diskoteker og barer i Jomfru Ane Gade får deres spiritus fra Metro - og det er ikke folk der er villige til at betale selv et par kroner for meget, så det er i hvert fald muligt at få forhandlet sig til nogle brugbare priser der (men barerne og diskoteker tager selvfølgelig også en del mere per flaske end du vil kunne på en webshop). :-) 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa kan du stadig skaffe leverandør af ekslusiv sprut? 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)