Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find på mit navn, og tjen 50 kr!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Nok ikke for en 12-årig Stick out tongue Men nu må vi ikke glemme, at Victor gerne vil have hjælp til et navn, og der er faktisk kommet en masse gode svar længere oppe :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Volt & Volume:

kitt:

Netop derfor skal du da give ham det gratis Yes - når nu 50 kr. betyder meget mere for en 12-årig Wink

Nu provokerede jeg altså lidt; jeg mente det ikke særligt alvorligt. Det er vel ikke så svært at forstå, eller hvad? Wink. Hvorvidt der er tale om 50 eller 500 kr. er egentlig fløjtende lige meget for mig personligt. Jeg havde bare haft mere respekt for trådstarter, hvis han havde skrevet, at han ønskede hjælp, men ikke havde nogen penge at tilbyde. 50 kr. er trods alt lidt grinagtigt på en side, hvor vi er mange fuldvoksne iværksættere Skype-BigSmile

I afrika er de så gæstfrie at de tilbyder en dum rig europæer al den mad de har og som de ellers skulle leve af i en hel uge, i Danmark bliver man hånet når man tilbyder det man har.  

Sådan er verden jo så forskellig :)
 
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Volt & Volume:

kitt:

Netop derfor skal du da give ham det gratis Yes - når nu 50 kr. betyder meget mere for en 12-årig Wink

Nu provokerede jeg altså lidt; jeg mente det ikke særligt alvorligt. Det er vel ikke så svært at forstå, eller hvad? Wink. Hvorvidt der er tale om 50 eller 500 kr. er egentlig fløjtende lige meget for mig personligt. Jeg havde bare haft mere respekt for trådstarter, hvis han havde skrevet, at han ønskede hjælp, men ikke havde nogen penge at tilbyde. 50 kr. er trods alt lidt grinagtigt på en side, hvor vi er mange fuldvoksne iværksættere Skype-BigSmile

Det er da super fint af Victor at han tilbyder en 50'er til den som finder et godt navn. Så er det da sådan set ligegyldigt om den betyder ingenting for dig eller om den betyder en masse. Han tilbyder hvad han har, hvilket jeg iøvrigt syntes er super flot, og det skal der ikke gøres grin med. Jeg tror Victor regner med at 50'eren er med til at sætte en lille smule skub i folk, og desuden er der da også rigtig mange unge iværksættere her på Amino. Og for en ung iværksætter som eksempelvis kunne have et fritidsjob som reklameomdeler vil den 50'er svare til lidt over en times arbejde!

Men nok om det, tilbage til hvad Victor egentlig spurgte om.

Jeg har også et par bud til dig Victor, og jeg syntes det er flot af dig at tilbyde noget for den rigtige ide!

Her er mine bud:

viccessories.dk
- victogaard.dk

Det var mine bud. Jeg håber du finder det rigtige navn og til sidst vil jeg ønske dig held og lykke med navnejagten!

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Volt & Volume:

kitt:

Netop derfor skal du da give ham det gratis Yes - når nu 50 kr. betyder meget mere for en 12-årig Wink

Nu provokerede jeg altså lidt; jeg mente det ikke særligt alvorligt. Det er vel ikke så svært at forstå, eller hvad? Wink. Hvorvidt der er tale om 50 eller 500 kr. er egentlig fløjtende lige meget for mig personligt. Jeg havde bare haft mere respekt for trådstarter, hvis han havde skrevet, at han ønskede hjælp, men ikke havde nogen penge at tilbyde. 50 kr. er trods alt lidt grinagtigt på en side, hvor vi er mange fuldvoksne iværksættere Skype-BigSmile

Hvis du var fuldvoksen burde du holde dit lort for dig selv!!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alting kan jo ses i perspektiv.

Som jeg ser det er der en 13 årig dreng, der tidligere har søgt om arbejde herinde, hvilket indikere han nok ikke har et og dermed ikke en fast indtægt. Det vil sige hvis han er heldig får han nok "lommepenge", nu ved jeg ikke hvad satserne for lommepenge er for tiden. - men jeg mindes ikke jeg fik mere end en 50er om ugen i den alder. 

Han tilbyder altså, hvad jeg antager en uges "løn" for et navn, hvilket jeg synes bør respekteres i forhold til, at han forstår noget-for-noget princippet.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume

I det mindste giver han noget for ideen til det perfekte domæne. 50 kroner er sku' i orden! Det er trods alt ikke kun ældre folk man finder her på Amino.

Grunden til jeg skrev en liste af domæner var, at man kunne være heldig at få en pris for det, og hjælpe en 13-årig dreng med at få hjulpet ham igang med det rette domæne, som faktisk er det mindste man kan gøre for at få unge iværksættere i gang med deres kreative ideer.


 

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Løn en 50'er er en 50'er, hvis du kunne finde et navn på 1 minut eller lign? Hvorfor så ikke gøre det?
Penge er vel penge?
En 50'er for en navn som måske tager 2 min at komme på, syntes jeg lyder som en helt ok timeløn!

To topic 

accessoriesshop.dk
Billigeaccesories.dk
acessorisessalg.dk
Købaccessories.dk
fedeaccessories.dk 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med en masse svar!! :)

Ønsker noget kortere og mere 'kunstnerisk' Stick out tongue

Ikke et navn som behøver betyde noget, ligesom Amino :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

lavio.dk

alvia.dk

butea.dk

tubea.dk

bolu.dk

fulvus.dk

jocasa.dk

zella.dk

Alle ovenstående navne er tjekket om .dk domænerne er ledige ;)

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune R.:

lavio.dk

alvia.dk

butea.dk

tubea.dk

bolu.dk

fulvus.dk

jocasa.dk

zella.dk

Alle ovenstående navne er tjekket om .dk domænerne er ledige ;)

Super! I den stil :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)