Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udviklere og fra hvilke lande?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt 2 udviklere fra Pakistan, som er dygtige nok, men kommunikationsmæssigt halter de gevaldigt, specielt omkring hvad man lover og så leverer. Jeg overvejer derfor at finde nogle andre faste folk, men er der nogle lande man skal undgå? Jeg har selv hørt før at udviklere i asiatiske lande ofte er lidt for flinke og lover for meget og kan være for ustabile.

Da budgettet netop er sat efter at have 2 folk fra Pakistan umuliggør det også at finde nogle folk i vesteuropæiske lande, men jeg har overvejet at kigge efter en enkelt dygtig backend-udvikler fra Polen, Hviderusland eller lignende. Hvad er jeres erfaringer?

Sidst men ikke mindst, personen skal være mulig at hyre udenom et bureau, da det kan blive lidt avanceret i backenden og vi har brug for at én person kan få den erfaring.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Ukraine og Rusland...! :) De er kvikke, dygtige, og billige... Pakistan, Indien, Sri Lanka er... Tvivlsomt i bedste fald! :) Det er bitter erfaring der taler... 

Vh, 

Superdragen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Bosnien og Serbien. Og vil varmt anbefale Balkan. Vi tager typisk opgaver ind og outsourcer dem for andre. Dvs. Danske projektledere og bosniske udviklere. Prøv at send mig en mail med en kort beskrivelse af dit projekt og kort omkring teknologi, så skal jeg give et bud på opgaven eller se om jeg kan finde en kontaktperson til dig.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Har set en hel del Ukrainske udviklere på Odesk. Og det samme med russiske, men har sidstnævnte en mere europæisk mentalitet ift at levere til tiden og ikke mindst kommunikere godt? Bare lige for at lave en grov generalisering...

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

#Hvarregaard: tak for dit svar. Vi skal bruge en person vi kan have dialogen med direkte, så søger ikke pt et bureau.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)