Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor, ingenør og evt programmør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg personligt typen der oftest er kritisk når folk kommer med "gode idéer". Oftest er idéerne set før og derfor svære at få succes med, og ellers er der bare ikke et stort nok behov/efterspørgsel efter produktet.

Jeg sad en dag et sted hvor jeg blev frustreret over en ting som flere gange havde generet mig og personerne jeg var sammen med og gik derfor efterfølgende hjem for at undersøge om der ikke var et produkt/løsning på dette problem.

Det viste sig for mit til min meget store forbavselse at der ikke var et produkt af denne art endnu.

Derfor begyndte jeg at tænke over fordele og ulemper ved det, samt hvad man kunne gøre med et sådan produkt for at gøre det endnu mere innovativt, og jeg har nu en så gennemtænkt plan at jeg er klar til at dele den med de rette personer.

Jeg er personligt webudvikler gennem 10 år med en stor erfaring inden for ledelse for mit område. Derudover har jeg været en del af flere virksomheder der er opstartet som er blevet en succes. Jeg kan ikke bidrage med ingeniør færdighederne som vil være krævet, og jeg har heller ikke mulighed for at kunne finansiere idéen fra koncept til realitet.

Personer der søges:
- Investor (til finansiering af produktudvikling, patentfinansiering & evt software udvikling hvis der ikke findes en partner til dette)
- Ingeniør (til at "lave/tegne" produktet så det er brugbart, holdbart og sikkert)
- Software udvikler (til udvikling af software hertil)

Folk der kunne have interesse i dette bedes sende mig en besked hvori de beskriver sig selv, deres referencer, færdigheder mm, hvorefter jeg vil afgøre om denne er interessant eller ej. Derudover vil det være krævet at der bliver underskrevet en kontrakt for at det videregives nogen informationer om projektet. Alle useriøse og blot "nysgerrige" mennesker må gerne undlade at sende mig noget for at spare jeres såvel som min tid ;)

God dag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)