Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan står vi i denne sag ? uenig med kunde

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rydning af dødsbo:
Jeg forstår skam også udmærket deres utilfredshed og ked af første opgave ender sådan her

Ja, jeg beklager at måtte sige det, men det tyder på, at du ikke har forberedt dig godt nok og ikke har sørget for at være klædt på til opgaven.

Rydning af dødsbo:
Problemet er jeg ikke har råd til det udstyr og aldrig brugt det, samt mangler en mand.

Det er jo en af de vigtige forudsætninger for at starte et firma, at man har mandskab og driftsmidler m.m. på plads. Og at man kan vurdere en opgave.

Rydning af dødsbo:
Jeg har lige bedt om tilbud fra 3 advokater på problemstillingen, så håber de kan hjælpe mig videre.

Måske er du virkelig så langt, at du er nødt til at hyre en advokat til damage control. Men ellers vil jeg sige: Spar pengene og brug dem på en mand og noget grej og så kom i gang med at løse den opgave! Vi har alle prøvet at tabe penge på at rette vores egne fejl og sådan er det bare...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Rydning af dødsbo:

Problemet er jeg ikke har råd til det udstyr og aldrig brugt det, samt mangler en mand.

Jeg har lige bedt om tilbud fra 3 advokater på problemstillingen, så håber de kan hjælpe mig videre.

Tag dig dog lidt sammen - hvis du vil lege dødsbo opkøber må du da også have det fornødne udstyr og tage konsekvenserne af dine tilbud!

Du kan da uden problem leje en flyttemand med udstyr til 400-600 kr. pr. time. Det er trods alt billigere end en advokat.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rydning af dødsbo:

eg mener bare når de siger de vil finde anden til opgaven har de accepteret at gå videre med sagen.

Skulle de sende regning på anden gør det må jeg jo så tage den derfra

de er jo nødt til at sætte en anden på når du ikke holder din aftale. Havde du forestillet dig at de så lod alt stå i 50 år? Det betyder på ingen måde, at du er "off the hook" tværtimod, at de må sætte en anden på opgave og sende dig regningen, og hvis ellers din aftale med dem er til at bevise for dem - så vinder de den sag, hvad din advokat sikkert også vil bedømme, og så betaler det sig ikke at kaste gode advokat penge efter dårlige

Du må finden nogen der så billigt som muligt kan hjælpe dig med det fysisk tunge og så få ryddet, det vil være langt billigere end at lade en helt 3. part gå ind og rydde og du ender med hele den regning

venligst John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan flytte møblerne og må lade dem stå til en anden har de værdi = 0 kr for dig.

Hvis du ødelægger dem så de ikke kan sælges = 0 kr for dig. Ud over arbejdstiden.

Hvis du mener at de kan sælges for 1500 og få en 3x34 eller noget andre og den hjælp koster dig 600 kr. Så har du plus på 900 kr.

1 kunde som taler dårligt om dig kan skade din forretning på det lange løb.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

opfør dig som en mand (m/k). Stå ved dit ord og få det dødsbo ryddet.

alle selvstændige har prøvet at dumme sig. Det koster penge, og nogle gange mange penge. 

at begynde at rode advokater ind i sagen er pinligt.

Lær at din fejl og kom videre.

De bedste hilsner

Anders 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil foreslå at du retter din "annonce i bunden af dine indlæg" -

..  Lette dødsboer fjernes .. - :-)



Men for at være fair: Har du skrevet under på noget? Er der nogen der har overhørt at "sælger" sagde at det ville han så løse selv? (Indtil han fandt ud af at det var nok lidt mere problematisk end forventet .....)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være noget, som ikke passer.

Har du ikke råd til en ekstra mand, eller lejeudstyr,

men så begynder du med advokat bistand?

Vis professionalisme og ordne det, lær af dine fejl. Kun på den måde har du en chance.

Det er dit job. Og forkæle dig selv må du gerne, når du hat tjent din første million.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vi har fået afsluttet sagen på en god måde så alt er bragt iorden :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)