Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave webshop, sælge sko hovedsageligt til unge. Muligt??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Har længe fuldt med herinde, men tænkte det nu var tid til at oprette en bruger og bliver forenet med Jer :)

En kammerat og jeg har længe snakket om at lave en webshop (surprise), men vi vil gå helhjertet ind i det(!), og vi har længe undersøgt vores muligheder.

Har dog en masse "begynder spørgsmål", som jeg gerne vil stille. 

Har snakket med en ven som lader sig fortælle at der ikke rigtigt bliver lavet hjemmesider fra bunden længere, som der gjorde engang? Nu benytter man sig af Shopify osv, har jeg forstået? Vi er begge komplet IT idioter, så vi har ikke meget viden indenfor dette emne. Vores begges kompetencer ligger indenfor salg og markedsføring, hvilket jeg også er igang med at læse på universitetet.

Så første spørgsmål: Vi vil gerne have lavet vores webshop, HVEM kan lave det for os, og hvad vil det koste? Der skal kunne betales med VISE/Dankort etc. 

Andet spørgsmål: Vi har tænkt os at indtræde i skobranchen (hvilke sko, mærker osv vil jeg komme ind på privat hvis der er søde sjæle der måske vil hjælpe ;-)) Er det en dum ide? Vi har en ide om hvordan vi vil præferere os fra konkurrenterne, men er stadig i lidt i tvivl. Leverandørene er der nogenlunde styr på også.

Det er ikke 110% dette produkt vi vil sælge, dog er det pt. det vi hælder os mest til. Andre ideer modtages gerne. 

Vi er begge fra Vestsjællandsområdet, men kommer jævnligt til København, så hvis nogle vi slå hovederne sammen er dette også en mulighed. (Ang. webshop, råd på vejen etc.)

Håber på en masse behjælpelige svar, på forhånd tak og god dag!

Med Venlig Hilsen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen hej.

Og tillykke med ideen!

Nu er vi så langt. :p

De fleste webshops bliver i dag lavet via Magento og WooComerce, deres priser svinger meget, alt fra 1000kr til 50.000kr, der er et par gutter der har nogle tilbud inden under 'VI HAR ET GODT TILBUD TIL DIG' Der kan du få en nogenlunde Magento shop til de 1500kr ca.

Og når i skal kunne betale mester Visa/Mastercard/Dankort, så er det i skal stille jer selv det store spørgsmål, vil I virkelig have Dankort ind over til at begynde med, grunden til dette, er af det er ejet af NETS, og de har monopol på det, og de er ikke kede af de krav de skal stille, alt fra 25.000kr til 75.000kr I sikkerhed, nok om dankortet.

Skal man have mulighed for at betale via jeres webshop, skal I have det der hedder en betalingsgateway, ePay, quickpay, osv, derefter skal der være en indløser, NETS (som nævnt tidligere), PayPal, Valitor, Swedbank, I kan evt. checky KortGebyr.dk for at finde det I leder efter hvad angår det.

Der er intet der er en dum idé. Det kræver bare gå-på-mod, og meget af det, havde det været en smal sag at være rig selvstændig, havde alle folk jo valgt det. :)

Kommer selv fra vestsjælland, er dog flyttet til Aalborg, rejser dog frem og tilbage en gang imellem, hvis det var noget.

Håber det løste lidt. :)

MVH

Sebastian 

Tilmeldt 13. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Sebastian, det satte i hvert fald nogle tanker igang, mht. Dankort betalingsmuligheden.. 

Du har ikke en konkret person du kan sig god for til at lave hjemmesider?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanont mange tak - det vil jeg lige tage et kig på.

Hvad mener I ellers? Vil der være chancer i skobranchen til unge, eller er markedet for hårdt at konkurrere imod?? Nogle inputs? :)

Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg kan muligvis hjælpe jer med selve webshoppen, som skal laves fra bunden. Du kan kan lige sende mig en besked her på amino.

Tilmeldt 13. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sende dig private beskeder siger den?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sko er et spædende marked, men det er også et marked hvor der virkelig er hård konkurrence og "de store" spiller på markedet æder sig ind på din mindre både online og i detailledet, men naturligvis kan man få markedsandele, hvis man knokler for det og er anderledes end de øvrige spillere på markedet.

Du skal være klare over, at mange grossister indenfor sko sælger deres kollektioner som en "pakkeløsning", hvor du skal aftage et parti med forskellige størrelser og farver, det kan derfor være ret likviditetskrævende at have et lager. Ellers må du se om du kan købe mindre partier igennem andre led.

Tilmeldt 13. May 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføringen er ikke det store problem, da vi bla. har gode kontakter indenfor musikverden og et stort netværk. Det er som sagt mere vores produkt, vi er usikre på. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Musavian

Jeg har prøvet at sende dig en PM, dette har dog vidst blokeret for? 

I henhold til en ny webshop kan du tage et kig på erhvervshjemmesider.dk og se vores koncept.

Tag fat i mig på min mail simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en dialog omkring dine konkrete muligheder. 

Vh. Simon

Partner Erhvervshjemmesider.dk I/S

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)